تاخت و تاز قیمت‌ها در بازار خودرو ادامه دارد

به گزارش عصر آزادی آنلاین، در شرایطی که در بازار خودرو، قیمت‌های اعلامی منجر به رکود شدید فروش خودرو شده است، اما با این حال، در روزهای اخیر، قیمت‌ها به مسیر صعودی خود ادامه داده‌اند و بعضی خودروها ۵ تا ۸۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

گزارش‌ها همچنین از بازار خودرو نشان می‌دهد قیمت پژوپارس اتوماتیک از ابتدای مرداد با افزایش ۱۸ میلیون تومانی روبه‌رو شده است. این خودرو در ابتدای مرداد ۳۶۵ میلیون تومان قیمت داشت، این در حالی است که هم اکنون به قیمت ۳۸۳ میلیون تومان به فروش می‌رود.

قیمت پژو۲۰۶ وی۸ صندوق‌۳دار نیز که در حال حاضر به قیمت ۳۰۳ میلیون تومان به فروش می‌رود، در ابتدای مردادماه ۲۸۰ میلیون تومان قیمت داشت.

پژو۲۰۷ اتوماتیک از سوی فروشندگان خودرو مدل ۱۴۰۰ در بازار خودرو به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان عرضه می‌شود؛ این خودرو در ابتدای مرداد ۳۹۳ میلیون تومان قیمت داشت. به عبارتی، این خودرو شاهد رشد ۲۷ میلیون تومانی قیمت در این بازه زمانی بوده است.

پژو۲۰۰۸ نیز از ابتدای مرداد رشد ۸۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است. این خودرو هم اکنون در بازار به قیمت ۹۷۰ میلیون تومان دیده می شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد پژو۴۰۵ جی ال ایکس با رشد ۱۷ میلیون تومانی قیمت روبه‌رو شده و به قیمت ۲۲۷ میلیون تومان در بازار دیده می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.