رعایت پروتکل‌ها اصلی‌ترین عامل در کاهش ابتلاء به کرونا

استاندار آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های کادر درمانی، از مردم استان درخواست کرد تا بیش از پیش شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، محمدرضا پورمحمدی در بازدید از بخش بیماران کرونایی بیمارستان های تبریز گفت: شیوع بیماری در استان روز به روز در حال افزایش بوده و بستری های بیمارستانی نسبت به دو هفته‌ی گذشته دو برابر شده است.

وی افزود: در سایه‌ی تلاش کادر درمان و پزشکی و با توجه به مراقبت های ویژه‌، آمار فوتی ها در حال کاهش است و بیمارستان های استان تقریباً با تمام ظرفیت بیماران را پذیرش می‌کنند.

وی با تاکید به اینکه تنها راه پیشگیری از ابتلا به این بیماری، رعایت شیوه نامه های بهداشتی است، گفت: ظرفیت بیمارستان ها محدود است و با ادامه‌ی این روند، ظرفیت بیمارستان ها تکمیل خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: ما از مردم درخواست می‌کنیم که به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از تجمع های غیر ضروری و رعایت فاصله اجتماعی توجه کنند. روند واکسیناسیون نیز در استان به خوبی پیش رفته و بیش از ۳۰ درصد جمعیت استان واکسینه شده‌اند که نسبت به استان های دیگر در وضعیت بهتری قرار داریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.