همکاری و تعامل سازنده مجموعه شورای شهر و مدیریت شهری با رسانه‌های شناسنامه دار و اصیل

رئیس شوری اسلامی شهر کرج گفت: مجموعه شورای شهر و مدیریت شهری از هرگونه همکاری و تعامل سازنده با رسانه‌های شناسنامه دار و اصیل در جهت انجام بهتر امور شهری استقبال می‌کند.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، جواد چپردار در بازدید از خانه مطبوعات استان البرز در جمع اعضاء هیئت رئیسه و بازرسان خانه مطبوعات ضمن تقدیر و تشکر از خدماتی که این تشکل صنفی برای جامعه خبر و رسانه‌ی انجام می دهد، اظهار داشت: عملكرد رسانه ها نسبت به رويدادهای مديريت شهری از يك سو منعكس كننده نيازها و تقاضاها و مطالبات مردم است و از ديگر سو عامل اطلاع رسانی فعاليت های انجام گرفته از سوی مسئولان عرصه مديريت شهری است كه باعث آگاهی مردم از اين فعاليت ها، استفاده از خدمات ارايه شده و يا مشاركت در آنها می شود و در مجموع ارتباط مستقيمی با مقوله توسعه شهری و به تبع آن توسعه همه جانبه شهرستان كرج دارد.

رئیس شوری اسلامی شهر کرج نقش دیگر رسانه‌ها را تبیین و تشریح خدمات و اقدامات پیدا و پنهان مجموعه بزرگ شهرداری به شهروندان دانست و افزود: بدون شک یکی از وظایف اصلی و ذاتی رسانه‌ها انعکاس خدماتی است که در جای جای شهر برای شهروندان ارائه می‌گردد و لازم است تا شهروندان از این خدمات به درستی و با شفافیت آگاهی یابند.

چپردار به ایجاد بستر مناسب برای رسانه‌های شناسنامه دار اشاره و بیان کرد: متأسفانه شاهد نگاهی ناعادلانه بین رسانه‌ها، خبرنگاران و فعالان این حوزه در مدیریت شهری هستیم و تمایزی بین کار تخصصی در حوزه رسانه و فعالیت‌هایی که صرفاً به منظور کسب درآمد از ظرفیت‌های رسانه‌ای انجام می‌گیرد وجود نداشته و رسانه‌هایی که به صورت جدی در حوزه تولید محتوی فعال و اثرگذار هستند بدلیل برخی از گروه ها و کانال های مجازی کم رنگ تر شده اند.

وی یادآور شد: عملکرد رسانه‌ها نسبت به رویدادهای مدیریت شهری از یک سو منعکس کننده نیازها، تقاضاها و مطالبات مردمی است و از سوی‌ دیگر عامل اطلاع رسانی فعالیت‌های انجام شده از سوی مسوولان در این عرصه است.

رئیس شوری اسلامی شهر کرج بیان کرد: انتظار داریم رسانه‌های شناسنامه دار و اصیل با تحلیل های منطقی به مجموعه مدیریت شهری کمک کنند تا در این مسیر پرچالش، مدیریت شهری بتواند با کمک رسانه ها بهترین تصمیم را برای توسعه و آبادانی شهر اتخاذ کند.

به گفته چپردار، فرصتی که طی این مدت چهار سال در اختیار ما گذاشته شده است، باید در خدمت مردم باشیم و در جهت حل مشکلات آنها گام برداریم و از این امانت به درستی وفا کنیم و کاملاً رضای خدا را در نظر بگیریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.