افتتاحیه پروژه های گاز رسانی شهرستان طالقان و روستای آرموت

به گزارش عصر آزادی آنلاین،

افتتاحیه پروژه های گاز رسانی درشهرستان طالقان ودر روستای آرموت ،پایین طالقان توسط استاندار محترم ،جناب آقای نجار (رییس امورربازرسی و پاسخگویی شرکت ملی گاز ایران و سرپرست شرکت گاز استان البرز) ، دکتر حدادی (نماینده محترم مردم شریف شهرستان طالقان در مجلس شورای اسلامی ، مسئولین استانی و شهرستانی و مردم شریف روستای ارموت.

فرصت ها را برای خدمتگزاری نظام و کسب رضایتمندی و رفاه مردم غنیمت می دانیم

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: فرصت ها را باید غنیمت شماریم و از کمترین زمان ها نیز برای کسب رضایتمندی و رفاه مردم و خدمتگزاری نظام استفاده کنیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی در مراسم افتتاح پروژه های شهرستان طالقان که روز سه شنبه بمناسبت هفته دولت صورت گرفت، با اشاره به اینکه طالقان مهد و خاستگاه بسیاری از شخصیت های تاریخ ساز کشور همانند ابوذر زمان حضرت آیت الله طالقانی است، افزود: هفته دولت یادآور شهدای انقلاب اسلامی است که نام شهیدان رجایی و باهنر در بین آنها می درخشد.

وی ادامه داد: شهید رجایی دولت خود را دولت مردمی نامید و کابینه خود را کابینه 36 میلیونی متشکل از تمامی آحاد مردم اعلام کرد.

شهبازی گفت: در هفته دولت امسال علیرغم مشکلاتی که ناشی از تحریم های ناجوانمردانه و شیوع کرونا، می شد، 216 پروژه در بخش های خصوصی و دولتی با اعتباری بیش از 2 هزار و 500 میلیارد تومان در استان البرز مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: بخشی از این پروژه ها نیز در شهرستان طالقان قرار دارد و در این میان جای دارد که از نماینده انقلابی و پرتلاش مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی قدردانی کنم.

استاندار البرز اضافه کرد: این شهرستان فاقد بیمارستان بود که چندی پیش عملیات اجرایی آن آغاز شد و امید است با پیگیری های فرماندار محترم هر چه سریع تر احداث شود.

وی با بیان اینکه راه هشتگرد-طالقان نیز پس از سال ها انتظار تکمیل شد و مورد بهره برداری قرار گرفت، گفت: روستاهای صعب العبور این شهرستان نیز یکی پس از دیگری از موهبت گاز برخوردار می شوند و این روند با سرعت ادامه دارد.

شهبازی افزود: دولت محترم سیزدهم نیز فعالیت خود را آغاز کرده و با سایر قوا همراهی بسیار خوبی دارد و با توجه به کابینه جوان، شایسته و پرانرژی این دولت، می توان آینده خوبی را متصور شد.

وی گفت: رییس جمهور محترم آیت الله رییسی با آغاز بسیار خوبی که داشتند و دیدار هایی که در جنوب کشور داشتند به جد درصدد رفع دغدغه های مردم و مطالبات بحق آنها هستند.

استاندار البرز افزود: فرصت ها را باید غنیمت شماریم و از کمترین زمان ها نیز برای کسب رضایتمندی و رفاه مردم استفاده کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.