هادی افتخارزاده جایزه دوم بازیگری را در جشنواره بین‌المللی اسپانیا کسب کرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه گفت: هادی افتخارزاده از هنرمندان متولد این شهرستان و بازیگر فیلم سینمایی «زغال»، جایزه دوم بازیگری را در جشنواره بین‌المللی «ایمجین ایندیا» اسپانیا کسب کرد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، احمد دادرس‌فیاض اظهار کرد: در این جشنواره بیش از ۱۰۰ فیلم از ۲۵ کشور آسیا و اقیانوسیه مورد داوری قرار گرفته و فیلم «زغال» یا به زبان محلی «کومور» در چهار رشته بهترین فیلمنامه، بهترین موسیقی، بهترین صداگذاری و بهترین بازیگر کاندید شده بود.

وی با بیان اینکه جایزه بازیگری دوم این جشنواره در دوره قبلی به «حامد بهداد» تعلق گرفته بود، افزود: فیلم سینمایی «زغال» به کارگردانی «اسماعیل منصف» محصول مشترک ایران و شرکت A.T.N فرانسه است.

وی ادامه داد: این فیلم در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی از جمله سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سال ۱۳۹۸ در بخش مسابقه (سینما سعادت) حضور داشته و در همان سال در گروه هنر و تجربه به اکران عمومی درآمده است.

هادی افتخارزاده متولد ۱۳۴۵ در مراغه و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بوده و دانش‌آموخته بازیگری دانشکده هنرهای زیبا (دانشگاه تهران) است.

وی در سال ۲۰۱۷ از چهل و پنجمین جشنواره فیلم ملل اتریش برای بازی در فیلم کوتاه گورمردها جایزه بهترین بازیگر مرد را دریافت کرده بود؛ وی در حال حاضر به عنوان استاد فیلمسازی انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه و عضو شورای بازخوانی و بازبینی نمایش در این شهرستان فعالیت دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.