بستری بیش از هزار و ۹۰۰ بیمار کرونایی در آذربایجان‌شرقی

معاون درمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی مرکز آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و ۹۰۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند گفت: متاسفانه تست کرونای ۲۸۴ نفر از این تعداد طی شبانه‌روز گذشته مثبت اعلام شده و با شرایط نامناسب جسمانی به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، روزبه رجایی تعدادی فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا طی شبانه‌روز گذشته در آذربایجان‌شرقی را  ۱۹ نفر اعلام و اظهار کرد: این آمار نسبت به روزهای گذشته و اوایل هفته قبل کاهش نسبی داشته است اما با این حال این تعداد فوتی نیز به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی روند تعداد بستری‌های کرونایی استان را طی سه روز اخیر ثابت عنوان کرد و افزود: روند صعودی بستریهای هفته‌های قبل متوقف شده است و ورود به روند کاهشی طی هفته آینده دور از انتظار نیست.

رجایی با بیان اینکه هم‌اکنون آذربایجان‌شرقی در پیک پنجم کرونا قرار دارد، اظهار امیدواری کرد این وضعیت طی روزهای آینده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرها و روستاهای استان تغییر یابد و آمارهای مربوط به فوتی، بستری‌ها و افراد مثبت کرونایی رو به کاهش بگذارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.