قربانی: استاد صباغ همیشه احترام به قانون و داوران را گوشزد می‌کرد‌

مالک باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: مرحوم استاد صباغ احترام به قانون، داور، رعایت نظم و اخلاق ورزشی را مورد توجه جدی قرار می‌داد.
به گزارش سرویس ورزشی عصر آزادی آنلاین، یونس قربانی مالک باشگاه ماشین سازی بازیکن سابق تیم دانشگاه تبریز اظهار داشت: استاد صباغ که بنده افتخار شاگردی ایشان را طی سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۱ در تیم فوتبال دانشگاه تبریز داشته‌ام بسیار منضبط، پایبند به نظم و رعایت نظم را در همه شئونات مورد توجه قرار می‌دادند. همه را به خوب درس خواندن،‌‌ منظم بودن در امور و داشتن شخصیت و اخلاق مناسب دعوت می‌نمود و احترام به قانون، داور، رعایت نظم و اخلاق ورزشی را مورد توجه جدی قرار می‌داد.
وی افزود: یادم هست همیشه بازی سالم و تلاش حداکثری را به بازیکنان گوشزد می‌کرد و در همه حال وظیفه بازیکن را تلاش، دوندگی و احترام به داور بیان می‌کرد. بسیار انسان باشخصیتی بود و همیشه با ما که دانشجو و به نوعی بازیکن جوانی در تیم محسوب می‌شدیم با وجود سن بالا ایشان با احترام برخورد می‌ کرد. همیشه خوش مشرب، خنده‌رو و علیرغم دیسلپین بالا بسیار، انسان با احساس و دوست داشتنی بود و به‌ هنگام صدا زدن اسامی، بازیکنان را با لفظ آقا مورد خطاب قرار می‌داد.
این مدرس دانشگاه تصریح کرد: بدون‌ توجه به اسم و رسم افراد در ارنج تیم و بازی دادن، به کیفیت فنی، نظم، حضور مرتب در تمرینات و تلاش و فعالیت بازیکنان چه در در تمرینات و چه در اردوی مسابقات بسیار حساس بوده و همیشه بازیکنان را به تحصیل و کسب دانش در کنار ورزش و بازی فوتبال تشویق می‌نمودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.