مهدی نوع‌بشر: بعد از اشتباهم صباغ با احترام من را کنار خود نشاند

دروازه‌بان سابق تیم منتخب آذربایجان‌شرقی و تراکتور گفت: بعد از اشتباهم در یک بازی، استاد صباغ‌ هنگام تعویض و من را به آغوش کشیده و با احترام به نیمکت تیم برد و در کنار خود نشاند.
به گزارش سرویس ورزشی عصر آزادی آنلاین، مهدی نوع بشر در سالگرد درگذشت پدر فوتبال آذربایجان گفت: برای من افتخار بزرگی بود که در تیم منتخب آذربایجان‌شرقی شاگرد مرحوم استاد صباغ بودم؛ ایشان رفتار پهلوان منشانه‌ای با شاگردانش داشت و مانند یک پدر برای ما بود و همیشه هوای بازیکنان تیمش را داشت.
نوع‌بشر افزود: بارها بازیکنان تیم برای مشکلات شخصی‌شان به وی مراجعه می‌کردند و استاد صباغ برای حل مشکلات آنان هر آنچه از دستش برمی‌آمد، انجام می‌داد.
وی با بیان خاطره‌ای از زنده یاد صباغ می‌گوید: در سال 65 و در بازی تیم منتخب آذربایجان‌شرقی با مازندران من درون دروازه تیم قرار داشتم و در نیمه اول یک گل بد خوردم. در بین نیمه از آقای صباغ خواستم من را تعویض کند چون شرایط روحی خوبی نداشتم اما ایشان قبول نکرد و گفت: برو و با تمام قدرت به بازی‌ات ادامه بده.
نوع‌بشر افزود: آن روز، روز من نبود و جو سنگین حضور 30 هزار تماشاگر و اشتباه من در نیمه اول، فشار زیادی ایجاد کرده بود و در نیمه دوم هم یک گل دیگر خوردم که باز هم من در این گل عملکرد خوبی نداشتم و مورد اعتراض تماشاگران حاضر در باغشمال قرار گرفتم.

وی بیان داشت: در دقیقه 80 بازی قادر دانش‌مهر به جای من وارد میدان شد، اما بیوک صباغ‌ هنگام تعویض آمد و من را در آغوش کشیده و با احترام به نیمکت تیم برد و در کنار خود نشاند و من چنان شرمنده رفتار و بزرگ‌منشی ایشان شدم که اصلا بازی و اشتباهاتم را فراموش کردم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.