برگزاری مراسم سوگواری به مناسبت رحلت پيامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) درسازمان

مراسم عزاداری و سوگواری رحلت پيامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با رعايت فاصله اجتماعی و دستورالعملهای بهداشتی در نمازخانه سازمان جهادکشاورزی استان آذربايجان شرقی برگزار شد.
عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، مراسم عزاداری رحلت پيامبر اسلام(ص) صبح امروز دوشنبه 12 مهر 1400 با حضور مهندس اکبر فتحی رئيس سازمان جهادکشاورزی استان، حجت الاسلام والمسلمين مجيد نجفی مسئول حوزه نمايندگی ولی فقيه در سازمان جهادکشاورزی استان، مديران و همکاران سازمان و ادارات تابعه در نمازخانه سازمان جهادکشاورزی استان آذربايجان شرقی برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمين تقی زاده در اين مراسم با اشاره به اخلاق نبوی و سيره پيامبر گرامی اسلام، گفت: همه ما بايد اين ويژگی ها را سرلوحه انجام مسئوليت خود قرار دهيم.
وی گفت: اميرمؤمنان در توصيف سيمای پيامبر (ص) می فرمايد: «هر کس بدون آشنايی قبلی او را می ديد هيبتش او را فرامی گرفت. هر کس با او معاشرت می کرد و با او آشنا می شد دوستدار او می گرديد. پيامبر نگاهش را ميان يارانش تقسيم می کرد و به هر کس به ‌اندازه مساوی نظر می افکند. هرگز رسول خدا با کسی دست نداد که دستش را از دست او بردارد جز آنکه آن طرف ابتدا دستش را بکشد.»
وی عالی ترين و بارزترين خصوصيت پيامبر اکرم (ص) را بعد اخلاقی ايشان دانست.
گفتنی است قرائت زيارت عاشورا ، سينه زنی و مرثيه خوانی توسط آقای حاج احد محرمی از ديگر برنامه‌های اجراشده در اين مراسم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.