بازرسان خانه مطبوعات البرز انتخاب شدند

به گزارش عصر آزادی آنلاین، رییس هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز از برگزاری انتخابات بازرسان این استان همزمان با سراسر کشور به صورت الکترونیکی خبر داد.

رضا عباس زاده ضمن تشکر از شرکت و مشارکت بالای اصحاب رسانه این استان در انتخابات سراسری بازرسان اظهارداشت: در این انتخابات فرزانه سیداسحقی ۱۰۵ رای، محمود عزیزی ۱۰۳ رای، مصطفی فراغت ۵۱ رای، معصومه امین زاده ۳۸ رای، امیرحسین رحیمی ۱۹ رای و محمدتقی قیاسی ۲ رای بدست آوردند.

وی بیان کرد: فرزانه سیداسحقی و محمود عزیزی به عنوان بازرسین در این دوره برای یک سال انتخاب شده و مصطفی فراغت نیز به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شد.

عباس زاده یادآور شد: خانه مطبوعات استان البرز ضمن آرزوی موفقیت برای بازرسان منتخب جدید خانه مطبوعات و رسانه‌های استان البرز ، از زحمات  نیوشا فتحی زاده و فرزانه سیداسحقی ، بازرسان دوره قبل قدردانی کرد.

رییس هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز در آخر ضمن تبریک به منتخبین خانه مطبوعات در بخش بازرسی بیان کرد: از تمامی اعضایی که در این انتخابات شرکت کردند تشکر می کنم و امیدوارم همیشه شاهد همبستگی و اتحاد در میان اعضای خانواده مطبوعات استان باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.