تاکید رئیس موسسه رازی بر اهمیت روابط بین الملل و گسترش تعاملات خارجی

به گزارش عصر آزادی آنلاین، رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، با اشاره به اهمیت روابط بین الملل این مجموعه گفت: تمرکز بر فعالیت های متعدد روابط بین الملل، می تواند موسسه رازی را به هاب واکسن منطقه تبدیل کند.

دکتر علی اسحاقی در جلسه تودیع و معارفه سرپرستان پیشین و جدید روابط بین الملل موسسه رازی، ضمن قدردانی از تلاش های سرپرست پیشین، اظهار کرد: روابط بین الملل یکی از مهمترین بخش های موسسه رازی است که کارکرد درست و صحیح آن می تواند گره گشای بسیاری از موانع و مشکلات باشد.

وی گفت: در دوره گذشته اقدامات مفید و سازنده ای مانند برگزاری ورک شاپ های بین المللی، شرکت در کنفرانس های جهانی و ارتباطاتی سازنده با نماینده سازمان بهداشت جهانی (WHO) انجام شد که انتظار است در دوره بعدی نیز ادامه یابد.

دکتر اسحاقی با اشاره به گستردگی حوزه روابط بین الملل تاکید کرد: تمرکز بر فعالیت های متعدد روابط بین الملل، ضمن پیش برد برنامه ها و اهداف، این قابلیت را دارد موسسه رازی را به هاب (قطب) منطقه تبدیل و در سایه همین تعاملات، بسیاری از تحریم ها را بی اثر یا کم اثر کند.

در پایان این جلسه، رئیس موسسه رازی حکم سرپرستی مدیریت روابط بین الملل را به دکتر رایناک قادری اعطا و با اهدای لوح از زحمات و تلاش های دکتر نجمه معتمد سرپرست پیشین قدردانی و تجلیل کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.