برگزاري نمايشِ آثار حميد‌رضا جهاني در گالری شهریاران

عصر آزادی آنلاین:
نمايش «کلاغ؛ يک روايت مشترک» به‌ کيوريتوري امين شاهد در گالري شهرياران برگزار شد.
حميد‌رضا جهاني اشتراکات فراواني ميان ما و کلاغ‌ها ديده و درک ما از حالات روحي، سکون، تماشا، معاشرت، فريب، نزاع و نظاير اين‌ها را در دوراني طولاني با پرداخت‌هاي متنوع و متفاوت به‌ تصوير کشيده‌ است.

«کلاغ؛ يک روايت مشترک» مجموعه‌اي از نقاشي‌ها و مجسمه‌هاي حميد‌رضا جهاني با محوريت کلاغ است که از سي‌ام مهر‌ماه به‌مدت دو هفته بر‌پا شده و بنا بر شرايط موجود، امکان بازديد خصوصی با رعايت تمامي پروتکل‌ها براي علاقه‌مندان فراهم است.
در نخستین روز این نمایش که با حضور هنرمندان و هنردوستان و اهالی رسانه برگزار شد، جهانی در کنار آثارش میزبان دوست‌داران هنر بود. حمیدرضا جهانی در مراسم آغازین گام نمایش، طی سخنانی کوتاه با هنرمندان بیان کرد: «کلاغ‌ها روايت‌گران حيرت‌انگيز حضور آشفتۀ ما در جهان‌اند. و این نمایش نگاهی است به حضور انسان در این آشفتگی.»
به گزارش خبرنگار عصر آزادی آنلاین، دکتر شعردوست مدیر گالری شهریاران در آیین گشایش این نمایش اعلام کرد: گالري هنري پژوهشي شهرياران که پروژه‌هاي تجسمي خود را بر مبناي کشف هنر پنهان و طي فرايندهاي کيورِيتوريال همراه با اعضاي باشگاه هنري خود دنبال مي‌کند، به دنبال تحقق شرایط مناسب برای گفتگو میان هنرمندان، منتقدان، اهالی رسانه و علاقه‌مندان به هنر است.

امکان بازديد مجازي از گالري شهرياران در صفحۀ اینترنتی اين گالری به آدرس shaargallery.com براي مخاطبان فراهم شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.