فصل جدید «خندوانه» روی آنتن می‌رود

فصل هشتم «خندوانه» روز ۱۷ آبان‌ماه در شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما،  پیش تولید سری هشتم برنامه تلویزیونی خندوانه با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی مربوط به کرونا، به تازگی شروع شده و قرار است این برنامه به‌زودی پخش شود و علاوه بر عنوان های ثابت و پرطرفدار، عنوان های جدیدی طراحی شده تا تماشاگران این برنامه را سرگرم کند.

خندوانه هشتم، از ساعت ۲۳ و در چهار شب متوالی از شبکه نسیم پخش می شود و تکرار آن در ساعت‌های چهار بامداد، ۱۱ صبح و ۱۷ عصر روز بعد خواهد بود.

نیما شاهرخ شاهی به «مثبت دست فرمون» می‌آید

مثبت دست فرمون با اجرای حامد تهرانی و تهیه‌کنندگی محمود محمودی امروز (جمعه)  به همراه نیما شاهرخ شاهی بازیگر سینما و تلویزیون راهی آنتن شبکه نسیم می‌شود.

این برنامه طبق روال هر فصل مسابقه بزرگ دست فرمون آماده شده است تا به صورت یک برنامه مستقل و به همراه عنوان های متفاوت، میزبان چهره‌های شناخته شده‌ای باشد که در پیست این مسابقه با اتفاقات هیجان‌انگیز و چالش‌های تازه‌ای رو به رو شوند.

در این برنامه، مهمانان حامد تهرانی «شبی دست فرمونی» را در پیست مسابقه تجربه می‌کنند و مهمان جدیدترین قسمت مثبت دست فرمون به شکل متفاوتی تا استودیو این مسابقه همراهی می‌شود.  از دیگر بخش‌های مختلف این برنامه پرداختن به حواشی و اتفاقات دست فرمون و حال و هوای شرکت‌کنندگان پس از مسابقه است.

مثبت دست فرمون جمعه شب‌ها ساعت ۱۹ آنتن شبکه نسیم را در اختیار دارد و بازپخش آن روز بعد ساعت ۳۰ دقیقه بامداد، هفت و ۱۳ پخش می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.