در نشست مشترک دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای آذربایجان شرقی عنوان گردید؛ بهداشت و درمان جزو اولویت های بانکی استان است

عصر آزادی آنلاین/ سرویس بانک و بیمه: دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های آذربایجان شرقی گفت: ارتقای رفاه اجتماعی، حمایت از اقشار محروم و بهداشت و درمان جزو اولویتهای بانکی در استان است.

نشست مشترک دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای آذربایجان شرقی و مدیران دانشگاه علوم پزشکی تبریز با هدف بررسی روشهای افزایش همکاری بین بخشی برگزار شد.

عادل غلامی، دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای آذربایجان شرقی در این دیدار گفت: انتصاب جدید در ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز با توجه به تجارب ارزشمند و سابقه درخشان دکتر نقی پور نوید بخش ارتقای بهداشت و درمان استان است.
وی ادامه داد: با هدف حمایت از بهداشت و درمان در استان همکاری تنگاتنگی با مسئولان بهداشت و درمان و مدیریت ارشد استان داشته ایم و این مهم جزو اولویتهای ما بوده است.
رئیس بانک ملی استان گفت: آماده ایم تا تفاهم نامه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی تبریزبا هدف حل مشکلات بانکی کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی داشته باشیم.
وی بیان کرد: با فعال شدن کارگروه های مشترک شاهد تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی و همکاری بیشتر خواهیم بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این جلسه با بیان اینکه بانک ملی به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین بانک کشور خدمات گسترده ای داشته است گفت: به عنوان یک شهروند از این خدمات گسترده قدردانی میکنم و در حال حاضر نیز با بانک ملی استان همکاری گسترده ای داریم.
بهمن نقی زاده افزود: در راستای همکاری بیشتر و حل مشکلات کمیته ای مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی و بانک ملی تشکیل و موضوعات مطرح شود.
جنتی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم در این جلسه گفت: این دانشگاه۲۰ هزار نفر کادر و هیُت علمی همچنین دانشجو دارد و انتظار داریم در زمینه پرداخت تسهیلات مسئولان بانک ملی حمایت بیشتری داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.