بازگشت آقای گل تراکتور با گل

تیم تراکتور برابر مهمان خود به برتری دست یافت.
عصر آزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور: در هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز تیم تراکتور در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز میزبان تیم پدیده بود که این بازی در پایان با یک گل به سود تیم میزبان به اتمام رسید.

در نیمه نخست برتری نسبی با تیم تراکتور بود و مهاجمان تراکتور موقعیت هایی برای زدن گل داشتند که مهمترین موقیعت ضربه حسینی به تیر دورازه تیم پدیده برخورد کرد. در این نیمه پیمان بابایی برای تیم تراکتور و عکاشه برای تیم پدیده یک موقعیت عالی تک به تک را برای گلزنی از دست دادند.

در نیمه دوم تیم تراکتور بر فشار حملات خود افزود تا بتواند دروازه تیم مهمان را باز کند. اما دفاع بسته زردپوشان پدیده و بازی تا تاخیری این تیم تمام راه های نفوذ تیم تراکتور را بسته بود.
در دقیقه 82 بازی محمد عباس زاده مهاجم تراکتور که بعد از هفته ها از بند مصدومیت رهایی یافته و دقایقی بیش از ورودش به میدان نمی گذشت که موفق شد با خونسردی تمام توپ را وارد دروازه تیم پدیده کرده و بازگشتش به ترکیب تیم تراکتور با گل همراه شود.
در نهایت این بازی با همین گل به سود تیم تراکتور به اتمام رسید تا سرخپوشان به اولین پیروزی خود با سولدو دست یابند. اعتراض های مکرر اکبر میثاقیان سرمربی تیم پدیده، خوشحالی عباس زاده بعد از گل با رقص محلی و نبود سامان نریمان جهان به دلیل مصدومیت از حاشیه هایی این بازی بود.

با این پیروزی تراکتور 7 امتیازی شد که 4 امتیاز آن در دو بازی گذشته توسط سولدو سرمربی جدید تیم تراکتور به دست آمده است.
تراکتور در بازی قبلی خود در اصفهان به تساوی بدون گل دست یافته بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.