تغییرات مدیریتی در شهرداری تبریز

شهردار تبریز طی احکام جداگانه‌ای، تغییرات مدیریتی شهرداری تبریز را رقم زد.

 عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز؛ براساس احکام جدیدی که امروز از سوی عباس رنجبر صادر شد، یعقوب وحیدکیا به عنوان سرپرست شهرداری منطقه ۳ و محمدحسین حسین‌زاده به عنوان سرپرست شهرداری منطقه ۹ تبریز معرفی شدند و از زحمات آقایان داود طالب‌نژاد که پیش‌تر به عنوان قائم‌مقام شهردار معرفی شده بود، و همچنین بهرام نسیانی قدردانی شد.

محمد عزتی معاون سابق شهرسازی و معماری نیز به عنوان مشاور شهردار و سرپرست دانشگاه جامع علمی و کاربردی شهرداری تبریز منصوب و از زحمات علی‌رضا سلطانی قدردانی شد.

داود باغی به عنوان سرپرست اداره کل حقوقی شهرداری معرفی شده و از تلاش‌های علی‌رضا داستان در این اداره قدردانی به عمل آمد.

پیمان علیپور مدیر سابق مرکز مدیریت کنترل فرمان، سرپرست جدید شرکت بهره‌برداری قطار شهری شد و از زحمات بهرام فرهخت قدردانی شد.

یونس فاتح به عنوان سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز منصوب شده و از زحمات علی‌رضا اصغری در این سازمان نیز قدردانی به عمل آمد.

ایوب اسماعیلی به عنوان سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه معرفی شده و از اقدامات ایمان غنی‌زاده در این شرکت تقدیر شد.

عبدالرحیم قاصدی به عنوان سرپرست سازمان تاکسیرانی تبریز معرفی شده و از زحمات سعید بشیریان بناب قدردانی به عمل آمد.

محمدباقر اطهری به عنوان سرپرست واحد هماهنگی امور شورا و شهرداری معرفی شده و از اقدامات علی تجدید تجلیل به عمل آمد.

کریم شفیعی سرپرست اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تبریز معرفی شده و از زحمات محمدحسین حسین‌زاده قدردانی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.