سرپرست سازمان مدیریت پسماند منصوب شد

با حکم شهردار کلان‌شهر تبریز، یونس فاتح سرپرست سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز شد.
به گزارش عصر آزادی آنلاین، عباس رنجبر؛ شهردار تبریز در جلسه معارفه سرپرست سازمان مدیریت پسماند، این تغییر مدیریتی را در راستای ورود ایده‌های جدید به سازمان مدیریت پسماند دانست و گفت: فاتح، از مدیران با تجربه و کوشا در امر مدیریت شهری است و با داشتن تجارب مدیریتی در پسماند، تجربه سکان‌داری این سازمان را در کارنامه خود داشته است.
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی علی‌رضا اصغری؛ مدیر عامل سابق این سازمان و آرزوی توفیق برای وی، یونس فاتح را به عنوان سرپرست سازمان مدیریت پسماند معرفی و منصوب کرد.
یونس فاتح؛ سرپرست سازمان مدیریت پسماند نیز در جلسه معارفه خود با بیان این‌که با حفظ انسجام و اتحادی موجود بین کارکنان و مدیران این سازمان و حمايت‌های شهردار تبریز، تلاش خواهیم کرد سازمانی پویا و فعال در حوزه مدیریت پسماند و تفکیک از مبدأ داشته باشیم، بر لزوم هم‌دلی و اتفاق نظر در مجموعه سازمان مدیریت پسماند تاکید کرد.
وی در همین راستا با بیان این‌که تمامی واحدهای سازمان مدیریت پسماند از اهمیت به‌سزایی برخوردارند، افزود: در جهت پیش‌برد اهداف سازمان، تلاش خالصانه و مداوم این واحدها لازم است و توجه‌ بر لزوم هم‌د‌لی و هم‌راهی تمامی واحدها و تلاش‌گران امری اجتناب‌ناپذیر بوده، و از اصلی‌ترین عوامل تأثیرگذار در این مسیر است.
فاتح در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در سازمان مدیریت پسماند، متذکر شد: سپاسگزار خداوند متعال هستم که این توفیق خدمت دوباره در این سازمان را بر بنده نصیب ساخت تا بار دیگر با حضور در مجموعه بزرگ و با اهمیت سازمان مدیریت پسماند در خدمت شهروندان فهیم تبریزی باشم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.