در جام حذفی کشور: نمایندگان تبریز میزبان نمایندگان کرمان

تیم‌های تبریزی و کرمانی در جام حذفی به مصاف هم می‌روند.

عصر آزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور: مرحله چهارم رقابت‌های جام حذفی کشور قرعه‌کشی شد و هر دو تیم تبریزی ‌در این مرحله میزبان تیم‌های استان کرمانی هستند.

تیم تراکتور که از این مرحله وارد جدول مسابقات شده است در بازی اول خود میزبان تیم مس رفسنجان است.

دو تیم سال گذشته در لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که هر دو دیدار رفت و برگشت به سود تیم تراکتور به اتمام رسیده بود.

این بازی و دیدار آلومینیوم اراک با فجر سپاسی شیراز تنها بازی‌های این مرحله جام حذفی بین تیم‌های لیگ برتری بوده و دو تیم لیگ برتر در همان گا‌م نخست از جام حذفی کنار خواهند رفت.

سرخپوشان تبریزی سابقه قهرمانی در جام حذفی در سال‌های 92 و 99 را داشته و در فینال مسابقات به ترتیب با برتری برابر مس کرمان و استقلال تهران قهرمان جام حذفی کشور شده بودند.

تراکتور در سال 1356 در اولین فینال جام حذفی کشور برابر ملوان مغلوب شده بود. این تیم در سال 73 در حالی از کسب جام قهرمانی بازماند که برابر بهمن کرج در تبریز به برتری یک بر صفر رسیده بود اما در تهران با ناداوری آشکار دو بر صفر مغلوب شد. قضاوت داوران به حدی علیه تیم تراکتور بود که صدای رسانه‌های کشور درآمده و فدراسیون فوتبال برای دلجویی از تیم تراکتور، این تیم را به جام میلز هندوستان فرستاد.

تراکتوری در سال 94 نیز با شکست برابر نفت تهران در دیدار نهایی از کسب جام حذفی بازماندند.

ماشین سازی در تکاپوی صعود

سبزپوشان تبریزی در دومین بازی خود در جام حذفی با قرعه باز هم میزبان بوده و فرصت صعود به مرحله یک هشتم نهایی را دارند.

 این تیم در دور سوم جام حذفی در تبریز با یک گل از سد تیم سیمان شاهرود عبور کرد. ماشین سازی در بازی دوم خود میزبان تیم مس کرمان بوده و این در حالی است که دو تیم یک ماه پیش در لیگ آزادگان در کرمان به مصاف هم رفته و به تساوی یک بر یک دست یافته بودند و این امیدواری برای تیم ماشین سازی است که بتواند در تبریز برابر حریف خود به برتری رسد.

ماشین سازی در سال 1370 با برتری برابر استقلال تهران، به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کرده بود که بهترین عملکرد این تیم بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.