کاداستر و اخذ سند تک برگی اراضی ملی البرز تا پایان سال به اتمام می رسد

سومین جلسه شورای هماهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز در نهم آذر ماه سال جاری با حضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز، معاونین و روسای ستادی و شهرستانی به منظور تبادل و ارائه پیشنهاد‌ات و نقطه نظرات به منظور بهبود و تسریع در روند امور فعالیت های اداری در سال جاری در محل سالن جلسات این اداره کل تشکیل و برگزار گردید.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، در ابتدای این جلسه، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز ضمن عرض تبریک و خسته نباشید به همکاران به جهت تلاش های شبانه روزی و تحمل شرایط اولیه حضور در ساختمان جدید اداره کل، تداوم مشارکت و همیاری همه جانبه به جهت رفع هرچه زودتر کمبودهای پیش رو را خواستار شد.

ایشان در ادامه ضمن تاکید بر موضوع پیشبرد اهداف برنامه های سازمانی 3×14×1400 که باید اولویت اصلی تمام ‌امور همکاران مجموعه باشد، گفت: لازم است همکاران از مهارت و تجارب خود برای پیشبرد اهداف سازمانی استفاده نمایند.

وی با اشاره به موضوع کاداستر اراضی ملی البرز و ابراز امیدواری برای به سرانجام رسیدن این مهم تا پایان بهمن ماه سالجاری، از کلیه همکاران معاونت حفاظت و امور اراضی این اداره کل، بابت پیگیری مستمر و دقیق موضوع کاداستر و تعاملات مداوم با اداره کل ثبت اسناد استان در جهت پیشبرد این امر، تقدیر و تشکر نمود.

فرضی ضمن تاکید بر موضوع تکریم ارباب رجوع و اولویت قرار دادن اخلاق اسلامی و مدیریتی در همه ی امور کاری، نظارت بر عملکرد کلیه همکاران را به جهت پیشرفت و بهبود ارتباط با اربابان رجوع ، امری مهم برشمرد.
وی با تاکید بر اینکه کارکنان مجموعه باید با قوانین و مقررات منابع طبیعی و آبخیزداری آشنایی کامل داشته باشند، اخلاق مداری در کار را از همکاران خواستار شد و افزود: به جهت سرعت بخشی به امور و تسهیل در کار افراد مراجعه کننده به مجموعه ، تسریع در پاسخگویی به مکاتبات باید در اولویت کار تمامی کارکنان و پرسنل مجموعه قرار گیرد و همچنین پرونده های ماده واحده در سطح شهرستان ها نیز تا پایان بهمن ماه باید به سرانجام برسد و بازدید از پروژه ها بطور دقیق، مستمر و به موقع صورت پذیرد که خروجی پروژه ها و اقدامات به نتایج مطلوب و حداکثری برسد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز با توجه به پیش رو بودن هفته منابع طبیعی و اهمیت دوچندان این موضوع ، بر همکاری و برنامه ریزی دقیق و همه جانبه تمامی همکاران تاکید نمود و افزود : هفته منابع طبیعی سالجاری باید بسیار با شکوه و متنوع اجرا شود و اولویت همه ی برنامه ها و مراسمات، مشارکت همه جانبه مردم باشد.

ایشان در این راستا خاطر نشان کرد : مشارکت مردمی در همه مباحث و اقدامات منابع طبیعی و آبخیزداری باید سر لوحه همه امور قرار گیرد که از آن جمله میتوان به طرح ها و تجارب موفقی از جمله بند ب ماده ۲۹، ماده ۳ و احداث بوستان های روستایی اشاره نمود.

در ادامه این جلسه حاج آقا ندرلی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل، با اشاره با سخنان مقام معظم رهبری در خصوص هفته بسیج، افزود: راهبرد ممتاز و محور ماندگاری و تأثیر گذاری انقلاب، اعتماد، مشارکت، حمایت و نقش آفرینی مردم است و هر اقدامی در راستای جلب اعتماد هر چه بیشتر مردم به نظام باشد از برجسته‌ترین کارهایی است که می‌توان انجام داد. و در این باره، پیگیری امور مردم را توسط همکاران مجموعه خواستار شد.

معاونین و روسای ستادی و شهرستانی در ادامه این جلسه، گزارشی از عملکرد هشت ماهه خود ارائه دادند و به تبادل نظر و ارائه پیشنهادات در جهت بهبود روند اداری پرداختند.
در پایان، فرضی ضمن جمع بندی مطالب ارائه شده در این جلسه، خاطرنشان کرد: آمار و اطلاعات در مجموعه بسیار دقیق و به روز باشد بطوریکه مرجع دقیقی برای این موضوع باشد که در صورت لزوم، همکاران و مجموعه برای ارائه آمار و اطلاعات به سازمان و سایر دستگاه ها دچار مشکل نشوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.