سارق حرفه‌ای قطعات و لوازم داخل خودرو در بناب دستگیر شد

به گزارش عصر آزادی آنلاین، فرمانده انتظامی بناب گفت: سارق حرفه‌ای قطعات و لوازم داخل خودرو با ۱۰ فقره سرقت در شهرستان بناب دستگیر شد.

سرهنگ سهراب شفقی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان، ماموران پلیس آگاهی و عوامل انتظامی شهرستان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی مکان سرقت‌های انجام شده و با انجام یک سری اقدامات هوشمندانه و تخصصی موفق شدند تا یک نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد، بیان کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی‌های انجام شده به ۱۰ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو اعتراف که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.

همچنین وی در بخش دیگر سخنان خود از کشف محموله میلیاردی انواع قاچاق در این شهرستان نیز خبر داد.

شفقی ادامه داد: ماموران با اقدام به موقع و هوشمندانه کامیون مورد نظر را شناسایی کرده و در یکی از محورهای مواصلاتی آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازرسی از کامیون توقیفی تعداد ۳۰۰ ثوپ البسه خارجی قاچاق،۲۸۵ قلم لوازم آرایشی خارجی قاچاق ،۵۳۰ عدد ابزار آلات خارجی قاچاق و تعداد یک هزار و ۳۵۸ قلم لوازم پزشکی قاچاق کشف شد.

وی بیان کرد :کارشناسان امر ارزش ریالی کالاها را ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

شفقی با اشاره به اینکه در این عملیات یک نفر قاچاقچی دستگیر و یک دستگاه کامیون اویکو توقیف شد، گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.