گشایش شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع چوب و مبلمان در تبریز

شانزدهمین نمایشگاه‌ تخصصی صنایع چوب و مبلمان در تبریز گشایش یافت.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب ایران و یازدهمین نمایشگاه تخصصی چوب، خانه و مبلمان مدرن ایران در نمایشگاه بین‌المللی تبریز گشایش یافت.

این نمایشگاه ها عصر امروز سه شنبه با شرکت تولیدکنندگان داخلی از استان های مختلف و نمایندگی های خارجی در زمینه صنایع چوب و مبلمان در سالن های سهند، امیرکبیر، پروین اعتصامی، شهریار و آذربایجان نمایشگاه بین المللی تبریز دایر شدند.

در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب ایران، استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان غربی، تهران، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، قزوین، قم و شرکت‌های خارجی از کشورهای ترکیه، چین، آلمان، ایتالیا، مالزی، برزیل، اتریش و اندونزی در قالب نمایندگی شرکت دارند.

این نمایشگاه از جمله در زمینه‌های ماشین آلات صنایع چوب و ماشین آلات CNC، مواد اولیه صنایع چوب و ام دی اف، ابزارآلات و یراق آلات، صفحات، پایه و ریل کابینت، تیغ های اور فرز و CNC، انواع چسب، انواع روکش وکیوم و PVC، دستکش‌های صنعتی، دکوراسیون چوبی، کابینت و هایگلاس ایگید از ۱۶ تا ۱۹ آذر از ساعت ۱۵ تا ۲۱ با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی برای بازدید متخصصان و علاقه مندان برپا است.

همزمان با این نمایشگاه، یازدهمین نمایشگاه تخصصی چوب، خانه و مبلمان مدرن ایران نیز در سالن های امیرکبیر، پروین اعتصامی، شهریار و آذربایجان نمایشگاه بین‌المللی تبریز دایر شد.

در این نمایشگاه تولید کنندگان انواع فرش ماشینی و دستباف، لوستر، لوازم خانگی، لوازم کادوئی، میز ال سی دی، مبلمان راحتی، کلاسیک، استیل، سرویس خواب، کالای خواب، ناهارخوری و دکوراسیون داخلی از استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، فارس، گیلان، قزوین، یزد، گلستان، کرمانشاه، زنجان، قم و همدان شرکت کرده اند.

این نمایشگاه از ۱۶ تا ۲۰ آذر از ساعت ۱۵ تا ۲۱ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای بازدید علاقه مندان و متخصصان این حوزه برپا است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.