فاصله دو امتیازی تراکتور با منطقه خطر

تیم فوتبال تراکتور تنها 2 امتیاز با تیم‌های فانوس به دست فاصله دارد.

عصر آزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور، در هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در رفسنجان با نتیجه 3 بر 2 مغلوب تیم مس این شهر شد تا سرخپوشان تبریزی دومین باخت متوالی خود با سولدو را متحمل شوند.

در پایان هفته نهم تیم تراکتور با 8 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و تنها با تیم پانزدهم جدول که در معرض سقوط به رده پایین‌تر است، دو امتیاز فاصله دارد.

تراکتوری‌ها در این فصل دو پیروزی برابر تیم‌های قعرنشین جدول پدیده مشهد و نفت آبادان کسب کردند.

دو تساوی در خانه تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان نیز دو امتیاز برای این تیم در برداشته است.

اما تنها نماینده تبریز در لیگ برتر بیش از نیمی از مسابقات خود در این فصل را متحمل باخت شده و در سیرجان برابر گل‌گهر، در تهران مقابل استقلال، در رفسنجان بربر مس و در تبریز در مصاف با تیم‌های پیکان تهران و آلومینیوم اراک مغلوب شدند.

هر چند خط حمله تراکتور با زدن 8 گل آمار متوسطی دارد، اما خط دفاعی این تیم با دریافت 12 گل، بعد از تیم پدیده انتهایی جدولی، ضعیف‌ترین خط حمله را به خود اختصاص داده است.

مصدومیت محمدرضا اخباری دروازه‌بان اصلی تراکتور بی‌شک تاثیرات منفی برای خط دفاعی تراکتور به همراه داشته و در دو بازی که اخباری حضور نداشت، تراکتوری‌ها 5 گل دریافت کردند.

تیم تراکتور در هفته دهم در تبریز میزبان تیم نفت مسجد سلیمان است و که شاگردان فراز کمالوند هم در بحران بوده و تنها 7 امتیاز کسب کرده‌اند. تراکتوری‌ها یک هفته بعد در تهران به مصاف تیم هوادار می‌روند و این دو بازی بهترین فرصت برای سرخپوشان تبریزی پیش از بازی‌های سخت مقابل ذوب آهن و پرسپولیس است، تا بتوانند با کسب امتیازات لازم تا حدودی خود را از پایین جدول بالا کشند.

نتایج تیم تراکتور در پایان هفته نهم به شرح زیر است:

گل‌گهر سیرجان 4 – تراکتور 1

تراکتور 3 – صنعت نفت آبادان صفر

استقلال تهران 1 – تراکتور صفر

تراکتور 1 – پیکان تهران 2

سپاهان اصفهان صفر – تراکتور صفر

تراکتور 1 – پدیده مشهد صفر

فولاد خوزستان صفر – تراکتور صفر

تراکتور صفر – آلومینیوم اراک 2

مس رفسنجان 3 – تراکتور 2

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.