برندگانی فراتر از 3 امتیاز بازی

تیم تراکتور در بازی مقابل تیم نفت مسجد سلیمان به 3 امتیاز دست یافت.

عصر آزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور، در هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود که این بازی در پایان با برتری دو بر صفر تراکتور به پایان رسید.

این بازی برندگانی داشت که بالاتر از 3 امتیاز این بازی بود.

زونیمیر سولدو:

سرمربی کروات تراکتور با برنامه های تاکتیکی خود موفق شد تیمش را در این بازی صاحب 3 امتیاز کرد. اما تصمیمات  سولدو در این بازی در کسب 3 امتیاز این بازی نقش بسزایی داشت.

شجاعت سرمربی تراکتور در استفاده از دروازه بان چهارم نشان از میزان شناخت این سرمربی در همین مدت کوتاه از شاگردانش داشت.

اخباری دروازه بان تیم تراکتور به دلیل مصدومیت غایب بزرگ این تیم بوده و  عملکرد نه چندان خوب ناصر سالاری هم تردیدهایی برای حضور دوباره‌اش در ترکیب تراکتور ایجاد کرده بود. سیف احمدی هم دروازه‌بان سوم تیم تراکتور هم در تمرینات نتوانست اعتماد سولدو و دینکو را جلب کنند و در نهایت در یک تصمیم شجاعانه دروازه‌بان چهارم تراکتور که در تیم امید این باشگاه بازی کرده بود، در ترکیب اصلی تراکتور قرار گیرد.

مهدی حقیقت:

مهدی حقیقت که با شماره 55 در میدان حضور داشت، اتفاقا بسیار خوب و فراتر از انتظار ظاهر شده و دو سیو حالی داشت که به نوعی با کلین‌شیت خود، سهم بزرگی در این پیروزی به دست آورد.

به نظر می‌رسد سولدو با این ریسک خود که جواب لازم را هم گرفت، تا بازگشت اخباری به ترکیب تراکتور، نگرانی از بابت دروازه تیم تراکتور نداشته و مزد شجاعتش را گرفت.

تماشاگران تراکتور:

هر چند تماشاگران تراکتور در این بازی همانند دو سال اخیر غایب بودند، اما در حفظ آرامش این تیم نقش موثری ایفا کرده و هیچ حرکتی پیش از بازی در برهم زدن آرامش تیم تراکتور نکردند.

با این برد تیم تراکتور 11 امتیازی شده و به رده نهم جدول صعود کرد تا در انتظار روزهای بهتر باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.