میخائیل اولیانوف: در نشست وین پیشرفت هایی داشته ایم

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی پیرامون مذاکرات جاریِ برچیدن تحریم ها اعلام کرد: در نشست وین پیشرفت هایی داشته ایم و امیدواریم که این روند در روزهای آتی نیز ادامه داشته باشد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین امروز پنجشنبه پیرامون مذاکرات جاریِ برچیدن تحریم ها اعلام کرد: روند مذاکرات وین مثبت است.

بر اساس اعلام المیادین، میخائیل اولیانوف در این باره افزود: می توانیم پیرامون این پیشرفت ها در چند روز آینده حرف بزنیم.

لازم به ذکر است که برخی از رسانه ها اعلام کردند که سخنان مذاکره کننده ارشد روسیه در مذاکرات وین پس از نشست سه جانبه با مذاکره کنندگان ارشد ایران و چین اعلام شده است.

آژانس بین المللی انرژی اتمی دیروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای از توافق با ایران در خصوص نصب دوربین های نظارتی در مجتمع تسا در کرج خبر داد.

بر اساس اعلام رویترز، آژانس بین المللی انرژی اتمی در بیانیه دیروز خود اعلام کرده بود: توافق با ایران پیرامون جایگزینیِ دوربین‌های جدید (به جای دوربین های آسیب دیده) در تأسیسات کرج تحولی مهم برای فعالیت های راستی آزمایی و نظارتی در ایران است. این توافق ما را قادر می سازد تا تداوم آگاهی مان از (فعالیت های) این تأسیاست دوباره ازسرگرفته شود. این دوربین ها در روزهای آتی نصب می شوند.

بیانیه مذکور به نقل از رافائل گروسی مدیرکل این نهاد اضافه کرد: من صمیمانه امیدوارم که بتوانیم بحث های سازنده برای حل و فصل همه مسائل پادمانی باقیمانده با ایران را ادامه دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.