راه‌های آذربایجان‌شرقی باز و لغزنده است

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در پی بارش برف، راه‌های اصلی و فرعی استان باز، ولی لغزنده است.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، غلامرضا رسول زاده با اشاره به بارش برف و باران از دیشب تا عصر امروز در اکثر راه های ارتباطی استان، افزود: با حضور و فعالیت راهداران و برف روبی، مخلوط نمک و شن پاشی توسط آنان مشکلی در رفت و آمد رانندگان در جاده های استان روی نداد.

وی با بیان اینکه تردد خودروها در آزادراه تبریز – زنجان نیز در جریان است، اظهار داشت: هم اکنون گروه های راهداری به همراه امکانات و تجهیزات در راه های اصلی و فرعی استان مشغول ارایه خدمات به رانندگان و مسافران هستند.

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر ادامه بارش ها تا صبح فردا (شنبه) به ویژه در جنوب استان، کاربران جاده ضمن رعایت احتیاط در رانندگی، وسایل و تجهیزات ایمنی زمستانی را به همراه داشته باشند.

رسول زاده، ادامه داد: با توجه به برودت هوا و احتمال یخ زدگی جاده ها، رانندگان برای تردد در جاده های استان به ویژه مناطق کوهستانی، سرعت مطمئنه و فاصله طولی با خودروها را رعایت کنند.

وی یادآوری کرد: رانندگان و مسافران می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۴۱ و استفاده از اپلیکیشن ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه های استان قبل از تصمیم به سفر اطلاع کسب کنند.

آذربایجان شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزاد راه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.