فرماندار تبریز: شهردار مرتکب تخلف اداری شده است

 فرماندار تبریز با بیان اینکه سازمان عون ابن علی زیر مجموعه استانداری است، گفت: شهردار در عزل و نصب مدیرعامل این سازمان تخلف اداری کرده است.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، بهروز مهدوی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اقدام شهردار تبریز در عزل مدیرعامل این سازمان و انتصاب فرد دیگر به این سمت بدون هماهنگی با استانداری بوده و شهردار نمی‌تواند چنین حکمی صادر کند.

وی ادامه داد: این سازمان زیر مجموعه استانداری است و مدیرعامل آن با حکم استاندار منصوب می‌شود و اقدام  شهردار تخلف اداری بوده و اعتبار قانونی ندارد و نمی‌دانیم به چه دلیلی این اقدام را انجام داده است.

فرماندار تبریز گفت: مدیران بایدبه قانون و شرح وظایف خود آشنا باشند و با کارهای غیرقانونی حاشیه درست نکنند و در عزل و نصب‌ها هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

مهدوی، با اشاره به اینکه در سایت اطلاع رسانی شهرداری تبریز برای دقایقی کوتاه خبری مبنی بر اینکه استاندار پیشنهاد فرد مذکور (مدیرعامل انتصابی جدید) را به شهردار داده است، درج شد، ادامه داد: این موضوع صحت ندارد و برابر بررسی‌های صورت گرفته چنین اقدامی مطابق با واقعیت نیست و لذا مدیریت فعلی سازمان عون بن علی همچنان به قوت خود باقی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.