رتبه های برتر کشوری معاونت برنامه ریزی و نظارت صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی 

به گزارش عصر آزادی آنلاین، معاونت برنامه ریزی و نظارت صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی در ارزیابی شش ماهه اول به عمل آمده توسط معاونت امور استان‌های رسانه ملی، توانست در سه بخش، عناوین برتر را در بین مراکز استان های کل کشور، به خود اختصاص دهد.

این معاونت در بخش طرح و توسعه سیستم ها، رتبه اول کشوری را کسب کرد و همچنین در بخش اطلاعات و برنامه ریزی، موفق به احراز رتبه دوم و در حوزه برنامه ریزی و هماهنگی تولیدات مشارکتی به رتبه سوم دست یافت.

به همین منظور، دکتر مرتضی صفری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در حاشیه گرامیداشت ۲۵ آذر، روز پژوهش و تجلیل از پژوهشگران که در راستای تجلیل از محققین و پژوهشگران شبکه سهند برگزار شده بود، با اهدای لوح تقدیر، از تلاشهای دکتر سید حسن آذری، معاون برنامه ریزی و نظارت، مصطفی خدنگ، مدیر طرح برنامه و نظارت و محمد محمدنژاد، مدیر اطلاعات و برنامه ریزی این مرکز، قدردانی به عمل آورده و ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی های به عمل آمده، و تلاش خالصانه، در این حوزه ها و حوزه های دیگر، شاهد دوام این موفقیت‌ها و احراز و حفظ جایگاه شایسته این مرکز و مناسب شأن مردم غیرتمند آذربایجان شرقی در بین مراکز کل کشور باشیم.

دکترصفری، ارتباط وسیع و موثر میان حوزه‌های برنامه ساز و پژوهش را در تامین محتوا، بسیار مهم دانسته و با بیان اینکه انجام امور پژوهشی کاربردی، نقش موثری در تامین و تولید محتوای برنامه های رادیویی و تلویزیونی داشته است، بر استمرار این مسیر در غنی سازی محتوایی برنامه‌ها تاکید کرد.

مدیر کل مرکز آذربایجان شرقی، همچنین بر ایجاد پيوند ميان پژوهش و برنامه سازی برای ارتقای آثار رادیویی و تلویزیونی تأکید کرده و گفت: «واحد پژوهش در این مرکز، باید به معنای واقعی در خدمت تولید باشد»

وی با تاکید بر هم افزایی پژوهشی حوزه های برنامه ریز و برنامه ساز، افزود: «برای رسیدن به اهداف بلندمدت و اهداف توسعه ای نیازمند هم افزایی پژوهشی در میان حوزه های برنامه ریز و برنامه ساز هستیم».

دکتر صفری، همچنین تولیدات ماندگار رسانه ملی را مدیون پژوهش های دقیق، علمی و عمیق برشمرده و خاطرنشان کرد: «پژوهش باید در تبدیل ایده به محتوا به عنوان کلید جذب مخاطب و جلب اعتماد، نقش آفرین باشد». ایشان، واحد پژوهش این مرکز را در شمار واحدهای موفق این سازمان، قلمداد نمود که تاکنون با اقدامات شایسته توانسته است جایگاه شایسته ای در بین مراکز استان های کشور، به دست آورد.

در پایان این مراسم که در سالن همایش مرکز، برگزار شده بود، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از تلاش های همکاران  حوزه پژوهش، تحقیق و پرسش گری در یک سال گذشته، با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل، قدردانی به عمل آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.