تصمیم نهایی وزارت علوم برای امتحانات پایان ترم، با توجه به امیکرون

معاون آموزشی وزارت علوم با اشاره به سویه جدید کرونا در کشور اعلام کرد که همچنان تصمیم گیری در خصوص نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم توسط دانشگاه‌ها انجام می شود.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، علی خاکی صدیق درباره آخرین وضعیت امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها با توجه به شناسایی ویروس جهش یافته امیکرون در کشور اظهار داشت: کل تصمیم گیری در ارتباط با نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم در نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۴۰۱ به عهده دانشگاه‌ها گذاشته شده است. برخی دانشگاه‌ها به لحاظ امکانات امکان برگزاری امتحانات پایان ترم و اسکان دانشجویان را دارند و برخی دیگر خیر.

معاون آموزشی وزارت علوم با تاکید بر اینکه با توجه به شناسایی اولین فرد مبتلا به ویروس امیکرون در کشور، دانشگاه‌ها باید برای برگزاری آزمون حضوری با ستاد کرونای استان خود هماهنگ کنند، اضافه کرد: اگر پیک جدیدی در کشور رخ دهد، قطعاً دانشگاه‌ها به لحاظ رعایت پروتکل‌ها و حفظ سلامتی دانشجویان این موضوع را مد نظر قرار خواهند داد.

وی ادامه داد: در حال حاضر همان سیاست قبلی مبنای کار دانشگاه‌ها خواهد بود؛ یعنی هر دانشگاهی می‌تواند بر اساس توانمندی‌ها و امکاناتی که دارند در مورد حضوری و غیرحضوری شدن امتحانات و آموزش حضوری تصمیم بگیرد.

خاکی صدیق در پایان یادآور شد: در خصوص تصمیم گیری برای حضوری بودن ۱۰۰ درصدی آموزش در ترم جدید تحصیلی، هنوز زود است و باید منتظر بمانیم که با توجه سویه جدید کرونا در کشور چه اتفاقی خواهد افتاد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.