تعاون روستايی آذربايجان شرقی در تکاپوی خريد ميوه شب عيد

مسووليت توزيع ميوه شب عيد در آذربايجان شرقی با سازمان تعاون روستايی است

مدير سازمان تعاون روستايی استان آذربايجان شرقی اعلام کرد که مسووليت توزيع ميوه تنظيم بازار در شب عيد بار ديگر بر عهده تعاون روستايی گذاشته شد.

عصرآزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، مهندس علی اکبر نژادرضا در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اين مطلب گفت: در ۲ سال گذشته سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عهده‌دار مسئوليت تنظيم بازار ميوه پايانی سال بود که امسال مقرر شد اين مسووليت بر عهده تعاون روستايی قرار گيرد.

وی افزود: به همين منظور جلسه کارگروه راهبردی تنظيم بازار ميوه ايام پايانی سال با حضور نمايندگان سازمان جهادکشاورزی، نماينده استانداری، نمايندگان تعاون روستايی و اتحاديه تعاونی های روستايی استان با دستور کار « تعيين ميوه مورد نياز ايام پايانی سال و نوروز ۱۴۰۱ استان» برگزار شد.

مدير سازمان تعاون روستايی استان به ابلاغيه وزير جهادکشاورزی در خصوص خريد و ذخيره سازی ميوه در ايام پايانی امسال اشاره کرد و اظهار داشت: ضروری است برای تامين به موقع و توزيع مناسب ميوه در ايام عيد برنامه ريزی های مدونی صورت پذيرد.

وی در ادامه به تشريح و تبيين موارد مهم مندرج در دستور کار جلسه با موضوعات تشريح ابلاغيه دستورالعمل نحوه اجرای طرح، معرفی اعضاء کارگروه راهبردی ميوه ايام پايانی سال و تعيين ميزان ميوه مورد نياز استان پرداخت و گفت: در برنامه ريزيهای انجام شده برای تامين و توزيع مناسب ميوه (سيب و پرتقال) در ايام منتهی به سال علاوه بر کسب رضايت شهروندان، حمايت از توليدکنندگان و کوتاه کردن دست واسطه ها از اولويتهای مهم و ضروری اين طرح به شمار می رود.

مدير تعاون روستايی استان به نحوه تامين ميوه اين طرح اشاره کرد و افزود: در نظر داريم تا سيب مورد نياز در اين طرح را از توليدکنندگان و باغداران درون استان خريداری و ذخيره سازی کنيم و پرتقال نيز از استان های شمالی خريداری شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.