رزمایش همدلی و مهربانی ویژه روستاهای محروم استان به مناسبت شب یلدا

به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا برگزار شد؛

به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا ، رزمایش همدلی و مهربانی ، ویژه روستاهای محروم استان ، با توزیع بسته های یلدایی در 20 روستای محروم ، برگزار شد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا با بیان اینکه درحمایت از محرومین، هیچ وقت وقفه ای ایجاد نخواهد شد ، اظهار داشت: شاد کردن بچه ها و حمایت از سرپرستان خانوارهای کم بضاعت در مناسبتهای مختلف و به خصوص در آستانه شب یلدا در این شرایط اقتصادی ، نوع دوستی مردم کشور نسبت به هم را نشان می دهد.

سرهنگ پاسدار اسکندری گفت: هدف از این رزمایش، کمک به خانواده های بی بضاعت روستاهای محروم تحت پوشش قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا در روستاهای محروم شش شهرستان استان با ارزش ریالی هربسته حدود ۲۰۰ هزار تومان است.

معاونت فرهنگی و اجتماعی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا نیز در حاشیه این رزمایش گفت: در این رزمایش به نیت ۳۱۳ تن از یاران امام زمان (عج)، بسته های یلدایی در مناطق محروم روستایی توزیع می شود.

سرهنگ دوم پاسدار حمید فرتاشی افزود: تمامی اقلام بسته های شب یلدایی با همت و پشتیبانی خیرین تهیه شده، که نشانگر منش پهلوانی و خیرخواهانه مردم شریف و ولایتمدار تبریز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.