عصرآزادی آنلاین: طرح تحول در بانک ایرانزمین در چند سال اخیر به اجرا درآمده و با تدوین نقشه راه اهداف تعیین شده در این طرح محقق شده است.
به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از آرمان آنلاین، در این رابطه مهران سوادکوهی معاون طرح و برنامه این بانک درخصوص تغییرات ایجاد شده در بانک ایرانزمین میگوید: براساس مدلهای تحول، تغییراتی که در بانک ایجاد شده است تغییرات بنیادی است. تغییرات بنیادی یعنی تغییرات عمدهای که به بانک، سازمان، نهادسازی، فرآیند و ساختاری ارائه میکند که این تحولات باعث میشود تغییرات دوره بعد سریعتر صورت گیرد.
وی افزود: در طرح تحول به سامانه شعب، بهبود ترکیب منابع، نرخ موثر، بهای تمام شده و اصلاح ساختار دقت و برنامهریزی شد و نهایتا همه این موارد در سطوح مختلف ارائه و همراه با آن حوزههای کسب وکاری بانکداری شرکتی و بانکدار دیجیتال نیز راهاندازی شد. سوادکوهی تعریف مفهوم ارزش مشتری را در طرح تحول پراهمیت بیان کرد و افزود: ارزش مشتری همان مشتریمحوری است که همه موارد پیرامون آن طراحی و برنامهریزی میشود.
سوادکوهی گفت: با تدابیر صورت گرفته موضوع ارزش مشتری و تفاوت نحوه ارائه خدمات و رفتار با هر مشتری مصوب و اجرایی شد که مزیت رقابتی محوری این بانک خواهد بود.
معاون طرح و برنامه تصمیمگیری جمعی و حرکت تیمی را تنها دلیل موفقیت بانک ایران زمین دانست و افزود: اقتدار مدیریتی، انسجام تیمی و سعی و تلاش همکاران و تواناییهایشان در حوزه منابع انسانی، مدیریت و تیمسازی کلید رسیدن به این موفقیت بوده است که رسیدن به آن را برای سایر رقبا بسیار سخت میکند. محوریت سازمان چابک و یادگیرنده را براساس فعالیت تیمی برنامهریزی کردهایم.