فاز اول پارک بزرگ تبریز سال آینده اجرایی می‌شود

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز از فازبندی اجرای پارک بزرگ تبریز و آغاز عملیات اجرایی فاز اول این پروژه در سال ۱۴۰۱ خبر می دهد.

عباس رنجبر در حاشیه جلسه‌ای که با حضور نمایندگان موسسه عاشورا برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات و مطالعات خوبی در خصوص پارک بزرگ تبریز انجام شده است به‌طوری که در مرحله‌ی بازبینی طرح این پروژه، تصمیم به فازبندی و اجرای فاز اول آن در سال آینده گرفتیم.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای شهرداری با پیمانکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)، گفت: شش پروژه پارک بزرگ، اتوبان ولایت، کنارگذر شمال‌غربی، طرح جامع ترافیک، طرح جامع پسماند و مرکز دفن پسماند شهرداری تبریز، پروژه‌های در دست مطالعه و یا اجرا توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) هستند که از این تعداد پنج پروژه قرارداد داشته و یک پروژه دارای تفاهم‌نامه است.

شهردار تبریز یادآور شد: قرارگاه خاتم به عنوان مجموعه‌ای توانمند و عظیم که در پروژه‌های عمرانی بزرگ در کل کشور حضور چشمگیر و تأثیرگذار دارد، در شهر و استان ما نیز تحت عنوان موسسه عاشورا مشارکت و حضوری فعال دارد.

رنجبر در پایان گفت: نحوه‌ی ادامه‌ی پروژه‌های شهرداری، اولویت‌بندی و فازبندی آنها در جلسه‌ای با حضور نمایندگان موسسه عاشورا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.