جابه‌جایی ۱۴ میلیون تن بار با ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از جابه‌جایی ۱۴ میلیون تن بار با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌شرقی خبر داد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، اروجعلی علیزاده روز جمعه در جمع راهداران شهرستان ملکان بیان کرد: جا به جایی این مقدار بار توسط ۵۰۰ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر با ۳۳ هزار دستگاه خودرو انجام شده است.

وی افزود: رانندگان استان در یک اقدام جهادی در تابستان امسال یک میلیون تن نهاده‌های دامی و کالاهای اساسی را از جنوب کشور جا به جا کردند.

علیزاده توضیحداد: ۱۴ هزار کیلومتر شبکه راه در آذربایجان شرقی وجود دارد که ۱۰ هزار کیلومتر آن مربوط به راه روستایی است که از این میزان ۶ هزار کیلومتر آسفالت شده و امسال نیز برای آسفالت راه ۲۰۰ روستا، هفت هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی، با اشاره به وجود پایانه های مرزی نوردوز و جلفا در آذربایجان شرقی، ادامه داد: این پایانه ها از قابلیت های مهم استان برای ترانزیت و حمل و نقل کالا و مسافر به کشورهای منطقه است.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی نصب ۴۱ دستگاه ثبت تخلفات رانندگی در جاده‌های استان را از اقدامات دیگر این اداره کل در سال جاری برای ایمنی و کاهش تصادفات اعلام کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.