برخی مدارس آذربایجان‌شرقی تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: سرمای هوا و بارش برف و کولاک مدارس برخی مناطق آذربایجان شرقی را تعطیل کرد.

‌به گزارش عصرآزادی آنلاین، جعفر پاشایی اظهار کرد: به علت بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا فردا  آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح و بعد از ظهر شهرستان اهر تعطیل و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

وی گفت: امتحانات داخلی مدارس اهر نیز لغو و برنامه جدید متعاقباً اعلام می‌شود.

پاشایی گفت همچنین آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح ترکمانچای تعطیل و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: امتحانات داخلی مدارس ترکمانچای نیز لغو و برنامه جدید متعاقباً اعلام می‌شود.

پاشایی افزود: تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح جلفا نیز با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: در بستان آباد نیز آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح و بعد ظهر تعطیل و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد شد.امتحانات داخلی مدارس لغو و برنامه جدید متعاقبا اعلام می‌شود.

وی اشاره کرد: در هوراند نیز آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح و بعد ظهر تعطیل و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد شد.امتحانات داخلی مدارس لغو و برنامه جدید متعاقبا اعلام می‌شود.

پاشایی توصیه کرد: آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح سراب نیز تعطیل و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

در ورزقان

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد شد.
امتحانات داخلی مدارس لغو و برنامه جدید متعاقبا اعلام می‌شود.

در کلیبر

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی روستایی شیفت صبح تعطیل و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد شد.
امتحانات داخلی مدارس لغو و برنامه جدید متعاقبا اعلام می‌شود.

در تیکمه داش

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل است و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد شد و امتحانات داخلی مدارس لغو و برنامه جدید متعاقبا اعلام می‌شود.

در هشترود و بخش نظر کهریزی

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی روستایی شیفت صبح تعطیل است و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد شد.
امتحانات داخلی مدارس لغو و برنامه جدید متعاقبا اعلام می‌شود.

شبستر و بخش تسوج

تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در مهربان

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل است و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد شد.
امتحانات داخلی مدارس لغو و برنامه جدید متعاقبا اعلام می‌شود.

بخش کندوان میانه

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح و بعد ازظهر تعطیل میباشد و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد شد.
امتحانات داخلی مدارس لغو و برنامه جدید متعاقبا اعلام می‌شود.

در اسکو و شهر جدید سهند

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی روستایی شیفت صبح تعطیل و در اسکو و شهر جدید سهند مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و آموزش‌ها از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد شد.
آموزش‌ها برای دوره‌های اول و دوم متوسطه طبق برنامه به صورت حضوری خواهد بود

در نواحی تبریز و بخش خسروشاه

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی روستایی شیفت صبح تعطیل و در شهر تبریز و خسروشاه مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و آموزش‌ها از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد شد.
در شهر تبریز و خسروشاه آموزش‌ها برای دوره‌های اول و دوم متوسطه طبق برنامه به صورت حضوری خواهد بود.

در مراغه
آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی روستایی شیفت صبح تعطیل و در شهر مراغه مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه تعطیل و آموزش‌ها از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.