پنجره‌ای که با 60 هزار دلار‌ بسته شد

پنجره نقل و انتقالاتی تیم تراکتور با دلیل بدهی این تیم به بازیکن الجزایری بسته شد.

عصرآزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور، فدراسیون فوتبال کشور اعلام کرد:  بر اساس نامه ارسالی از سوی فیفا به دلیل شکایت حمزاوی اوکاچا بازیکن الجزایری سابق باشگاه تراکتور، پنجره نقل و انتقالات این باشگاه بسته شد.

حمزاوی 2 فصل پیش به تیم تراکتور پیوست و بعد از قانون منع قرارداد با بازیکنان خارجی، در مقطعی تنها بازیکن خارجی تراکتور بود. وی در دو فصل 20 بار پیراهن تیم تراکتور را بر تن کرده و تنها یک گل برای این تیم به ثمر رسانده بود.

باشگاه تراکتور به این مهاجم الجزایری با احتساب پنج درصد سود سالانه، غرامت فسخ قرارداد، هزینه‌ بلیت، مخارج خروجش از کشور و همچنین خسارت در پرداخت طلب خود حدود 130 هزار دلار بدهی داشته که 70 هزار دلار پرداخت و 60 هزار دلار باقیمانده و همین مبلغ سبب بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیم تراکتور شده است.

این در حالی است که پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور تا چندی پیش به دلیل شکایت چند بازیکن خارجی همانند کنستانت، میمبلا و استوکس بسته و حتی در هفته اول لیگ برتر به دلیل بسته بودن پنجره، باشگاه تراکتور قادر به استفاده از بازیکنان جدید خود نشده و برابر گل گهر سیرجان با  4 گل مغلوب شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.