مس سونگون ورزقان در صدر جدول

تیم تکواندو مس سونگون در صدر جدول لیگ برتر تکواندو کشور قرار گرفت.

عصرآزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور، بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو کشور یادواره شهید تکواندوکار مدافع حرم محسن حججی با برگزاری هفته اول و دوم در سالن فدراسیون تکواندو آغاز شد.

این مسابقات با حضور 11 تیم در دو گروه برگزار می‌شود که تیم مس سونگون نماینده آذربایجان‌شرقی با تیم‌های فرمانیه تهران، شهرداری ورامین، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، دانشگاه آزاد اسلامی در گروه یک قرار دارند.

تیم مس‌سونگون در اولین مسابقه خود به مصاف تیم فرمانیه تهران رفته و 7 بر یک برابر حریف خود به برتری رسیدند.

محمدحسن پلنگ‌افکن، پاشا عطاردی، ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی، علی احمدی، عرفان ناظمی و حسین لطفی تکواندوکاران مس سونگون برابر حریف خود به برتری رسیده و تنها هیربد صادقی برابر حریف خود مغلوب شد.

تیم مس سونگون عصر روز گذشته هم به مصاف تیم مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه رفته و در 5 مبارزه اول به برتری رسیده و با قطعی شدن پیروزی مس، 3 تکواندوکار اوزن بعدی که با مصدومیت جزیی هم همراه بودند، به منظور جلوگیری از تشدید مصدومیت‌شان از حضور در مبارزه انصراف داده و در نهایت مس سونگون 5 بر 3 برابر حریفش به پیروزی رسید.

هیربد صادقی، حسین لطفی، مهدی عسگری، عرفان ناظمی و میرهاشم حسینی برد تیم مس برابر تیم جوانه را رقم زدند.

بدین ترتیب در پایان هفته دوم تیم‌های مس سونگون ورزقان با کسب دو برد و تقاصل برد بهتر نسبت به تیم دانشگاه آزاد اسلامی در صدر گروه خود قرار دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.