مهارت‌آموزی سربازان در راستای کمک به اشتغال جدی گرفته شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: آموزش‌های مهارتی برای سربازان وظیفه در پادگان‌ها و یگان‌های نظامی باید در راستای کمک به اشتغال و تسهیل ورود آنان به بازار کار باشد.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، محمد کلامی در سی‌ونهمین کمیسیون دائمی شورای عالی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، ارائه دوره‌های مهارتی به سربازان را متناسب با نیاز بازار کار دانست و اظهار کرد: متاسفانه شاهد آمار ضد و نقیض در بحت آموزش سربازان هستیم و آمارهای مختلفی در این خصوص ارائه شده که باید این نقیصه جبران شده و آمارها یکنواخت و هماهنگ باشد.

وی ادامه داد: دوره‌ی سربازی یک فرصت مناسب برای استفاده از ظرفیت و سرمایه‌ی اجتماعی جوانان در راستای مهارت‌آموزی و زمینه‌سازی برای حضور موثر افراد در بازار کار است و از ظرفیت‌های استان دراین مورد باید استفاده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر نگاه سازمانی به شاخص‌های مهارت گفت: اگر سربازان در دوران سربازی آموزش ببیند، دوران خدمت برای آنها ملال‌آور نشده و بعد از اتمام سربازی نیز به سمت بازار کار روانه خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.