پیشنهادات وسوسه انگیز کارساز نشد؛ دست رد قویترین زن جهان به خارجی ها

عصرآزادی آنلاین/ سرویس ورزشی: در پی رکوردزنی اخیر “گیتی موسوی” به عنوان قوی ترین زن جهان و به منظور قدردانی از وی، مسئول امور خانواده، عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی از افتخار ایران قدردانی نمود.

در این دیدار قویدل ضمن قدردانی از تلاش های این ورزشکار جهانی و تمجید از تعلق خاطر وی به ایران، ازعدم حمایت دستگاههای مسئول از این ورزشکار پرافتخار ابراز تاسف نمود.

در ادامه این دیدار، قوی ترین زن جهان ضمن تشکر از توجه ویژه ستاد امر به معروف و نهی از منکر به وی گفت: پیشنهادهای زیادی از کشورهای مختلف برای پناهندگی داشتم اما به سه دلیل به همه آنها جواب منفی دادم.

گیتی موسوی افزود وابستگی شدید به مادرم و اینکه نمی توانستم در کشور خارجی اسمی از سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ببرم و ارادتم به شهداء سه دلیلی بودند که باعث شدند پیشنهادات وسوسه کننده کشورهای خارجی را نپذیرم و افتخارم این است که برای کشورم در مسابقات جهانی و بین المللی حاضر می شوم.

در پایان این دیدار مسئول دبیرخانه امورخانواده، عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اهدای لوح تقدیر از گیتی موسوی به عنوان قوی ترین زن جهان تقدیر به عمل آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.