نبض فوتبال تبریز در مجلس

جلسه‌ای که فردا در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، برای فوتبال تبریز جنبه حیاتی دارد.

عصرآزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور،  وضعیت بحرانی تیم‌های تبریزی در لیگ برتر و دسته یک ایران نگرانی هواداران دو تیم تراکتور و ماشین‌سازی را به همراه داشته است.

تیم فوتبال تراکتور در آخرین بازی خود در لیگ برتر در تبریز با یک گل مغلوب ذوب‌آهن اصفهان شده و با 11 امتیاز در حالی در رده سیزدهم قرار دارد که با تیم پانزدهم جدول هم امتیاز‌ و فقط با تفاضل گل بهتر بالاتر است.

ماشین‌سازی هم روز گذشته در خرم آباد مغلوب خیبر شده تا با 3 امتیاز همچنان در قعرنشین جدول باشد.

در پی این نتایج ضعیف روز گذشته هواداران باشگاه تراکتور در محل بنیان دیزل تجمع و نسبت به نتایج تیم تراکتور اعتراض و انتقال مالکیت باشگاه تراکتور از زنوزی به صنایع مس شدند.

زنوزی مالک باشگاه تراکتور بلافاصله با دور پیامی اعلام کرد که آماده است همین امشب تیم را واگذار کند.

موضوع انتقال مالکیت تیم تراکتور و ماشین‌سازی از مدت‌ها پیش مطرح بوده و در این مورد اخباری شنیده می شد.

طبق گفته مسوولان ارشد استانی قرار است از فردا جلساتی برای تعیین تکلیف دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی در مجلس برگزار شود.

فاطمی وزیر صمت، نیکزاد از طرف مجلس، زنوزی مالک باشگاه تراکتور، سعد محمدی مدیر عامل مس، سردار خرم استاندار آذربایجان‌شرقی، بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و نمایندگان تبریز و ورزقان در مجلس از اعضای اصلی این جلسه بوده و در مورد وضعیت فوتبال تبریز گفت و گو خواهند کرد.

در این جلسه شرایط ادامه تیمداری زنوزی با تراکتور و یا انتقال مالکیت به صنایع مس بررسی و در مورد مشکلات ماشین سازی هم بحث خواهد شد.

اینکه نتیجه جلسه فردا به سود فوتبال تبریز خواهد بود را از حالا نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما قطع به یقین مسوولان ارشد صنایع کشور در ریز مشکلات ریز و درشت این دو باشگاه ریشه‌داری و قدیمی  تراکتور و ماشین سازی قرار خواهند گرفت و شاید همین سبب شود قدمی مثبت برای ثبات و آرامش دو تیم برداشته شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.