چهار در یک تراکتور/ پنج شنبه شام آخر سولدو در تبریز

تیم تراکتور در چهار بازی آخر خود تنها موفق به  کسب یک امتیاز شده است.

عصرآزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور، تیم تراکتور در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در ورزشگاه حافظیه شیراز مهمان فجر سپاسی این شهر بود که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

این تساوی نخستین امتیاز تیم تراکتور بعد از 3 شکست متوالی برابر هوادار تهران، ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران بود.

تراکتور آخرین برد خود را در هفته دهم در تبریز مقابل نفت مسجد سلیمان کسب کرده بود و در 4 بازی بعدی تنها یک امتیاز کسب و فاصله‌اش با تیم پانزدهم جدول نفت مسجد سلیمان تنها یک امتیاز است.

در واقع تراکتوری‌های بسیار خوش‌شانس بودند که در این 4 هفته تیم‌های فجر سپاسی و نفت مسجد سلیمان هم نتایج خوبی کسب نکرده و دوشادوش تراکتور در جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

پیروزی صنعت نفت آبادان در بازی امشب، این تیم را تا حدودی از منطقه خطر دور کرد. هوادار هر چند امروز مغلوب شد ما با فاصله دو امتیاز بالاتر از تراکتور قرار دارد.

عملکرد سولدو/ آیا زمان شام آخر فرا رسیده است

“زونیمیر سولدو” سرمربی کروات تیم تراکتور شروع خوبی در این تیم داشت و پیروزی برابر پدیده و تساوی خارج از خانه مقابل سپاهان در اصفهان و فولاد خوزستان در اهواز، 5 امتیاز را برای این تیم در 3 بازی به همراه داشت.

باخت در بازی حیثیتی مقابل آلومینیوم اراک و به دنبال آن شکست برابر مس رفسنجان، دو نتیجه بعدی سولدو با تراکتور بود.

در هفته دهم تراکتور برابر تیم نفت مسجد سلیمان به برتری دو بر صفر رسید، اما در 4 بازی بعدی تراکتور تنها یک امتیاز کسب کرد تا عملکرد سولدو 2 پیروزی، 3 تساوی و 5 باخت‌ و کسب 7 امتیاز در 10 بازی بود که آمار نگران‌کننده‌ای است.

تراکتور در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر در تبریز میزبان نساجی است. برد در این بازی می‌تواند سولدو را همچنان در این تیم نگه دارد، اما حتی تساوی هم در برابر نساجی نتیجه ایده‌آلی برای تراکتور نبوده و شاید شام آخر سولدو در تبریز را به همراه داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.