کلاشی: عملکردمان در نیم فصل اول عالی بود/ همین روند را باید ادامه دهیم

قائم مقام باشگاه دبیری تبریز گفت: عملکرد تیم نونهالان این باشگاه در نیم فصل اول عالی بوده و باید در نیم فصل دوم همین روند را ادامه دهیم.

عصرآزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور، حبیب کلاشی اظهار داشت: در رده نونهالان به دلیل اینکه بازیکنان در ابتدای دوران فوتبالی بوده و هنوز مراحل حرفه‌ای را به صورت کامل فرا نگرفته‌اند، در بازی‌های خود نوسانات زیادی را نشان داده و ثبات حتی در بین تیم‌های قدرتمند هم کمتر دیده می‌شود.

وی گفت: به طور مثال در بازی مقابل تیم همدان فکر می‌کردیم بازی راحتی پیش رو داریم اما به سختی این تیم را شکست دادیم.

قائم مقام باشگاه دبیری تاکید کرد: دور رفت به دلیل ثبات در نتایج و تداوم در صدرنشینی عملکرد تیم قابل قبول و خوب بوده و ادامه این روند می‌تواند در نیم فصل به صعود زودهنگام تیم منجر گردد.

وی افزود: هر چقدر بازی‌های ما سخت‌تر شد بازیکنان تیم بهتر کار کردند و در مجموعه از نتایج تیم رضایت داشته و جا دارد به آقای موحد مدیر آکادمی، نصیرپور سرمربی، سایر مربیان و بازیکنان تیم قهرمانی نیم فصل را تبریک گویم.

کلاشی یادآور شد: یکی از عوامل موفقیت تیم رعایت نظم و انضباط بوده و معتقدم نظم پایه و اساس موفقیت است و به این موضوع اهمیت ویژه‌ای داده‌ایم.

کلاشی در پایان یادآور شد: در کرمانشاه هم می‌توانستیم به برتری برسیم اما داور با تیم ما نامهربان بود، هر چند کسب تساوی در این بازی سخت هم نتیجه خوبی به شمار می‌رود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.