شورای شهر جای کارسیاسی نیست

خزانه دار و رئیس کمیته بانوان،کودک وخانواده شورای اسلامی شهر کرج گفت: صحن شورا جای صحبت های سیاسی نیست چون شورا اصلا جای فعالیت سیاسی نیست.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، فاطمه منعمی در نطق پیش از دستور سی و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر کرج با بیان اینکه شورای شهر را سیاسی نکنیم،اظهارداشت: از همه عزیزانی که دلسوز شهر هستند تشکر می کنم که نظرات مشورتی خودشان را می دهند و با احترام به این که ما منتخب مردم هستیم اجازه می دهند تصمیم بگیریم.

رئیس کمیته بانوان،کودک وخانواده شورای اسلامی شهر کرج افزود:روی صحبت من به منفعت طلبان است می خواهم به آن ها بگویم با توجه به مشورتی که از همه دلسوزان شهر میگیریم در نهایت خودمان تصمیم می گیریم که چه باید بکنیم.

منعمی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به ریاست شورای شهر،افزود: وقتی نامه ای را سازمان بازرسی یا هر نهادی برای شهرداری ارسال و رونوشت به ریاست شورا ارسال می کنند انتظار می رود مکاتبه در اختیار همه اعضاء قرار گیرد .

وی بیان کرد: همه منتخب مردم هستیم و همه باید در خصوص موضوعات مختلف شهر و شهرداری خبر داشته باشند تا بررسی کنند و بعد از بررسی ها نظرات تخصصی خودشان را اعمال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.