مدیرکل جدید کمیته امداد آذربایجان‌شرقی معرفی شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) طی حکمی سرپرست کمیته امداد آذربایجان‌شرقی را منصوب کرد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، طی آیینی، «غلامعلی ملامهدی» به عنوان مدیرکل جدید معرفی و از زحمات «محمد کلامی» مدیرکل سابق کمیته‌ی امداد استان نیز تقدیر شد.

محمد کلامی در این مراسم با بیان این‌که خدا را شاکرم که بخشی از عمر خود را در خدمت به محرومان به کار گرفتم، اظهار کرد: از اعتماد بزرگانی که اسباب این توفیق را برایم محیا کردند، بسیار قدردانی می‌کنم، منت دار خیران و نیکوکاران و خیریه‌های استان در کمک و امداد به مستضعفان، ایتام و محرومان استان هستیم.

مدیرکل جدید کمیته امداد آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم گفت: وظیفه‌ی خود می‌دانم از خیرین استان قدردانی کنم که همواره جلوتر از امداد در راستای کمک به مستضعفان حرکت می‌کنند.

غلامعلی ملامهدی با اشاره به برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی کمیته امداد، افزود: توانمندسازی مددجویان در عرصه‌های اشتغال، فرهنگی و عمرانی جزو سیاست اصلی کمیته امداد است این مسیر را با قوت ادامه می دهیم.

وی خدمت بی منت به مددجویان را از دیگر وظیفه‌ی اصلی کمیته امداد عنوان کرد و گفت: از اعتماد و همراهی تمامی مراکز نیکوکاری و همه قدردانی می‌کنم که تاکنون بخش اعظمی از برنامه را با همراهی آنها انجام داده‌ایم.

ملامهدی اضافه کرد: از تلاش‌های دکتر کلامی نیز قدردانی می کنیم که به عنوان امدادگر در این پنج سال کارهای چشمگیری انجام دادند.

لازم به ذکر است، محمد کلامی مدیرکل پیشین کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با حکم استاندار استان به‌عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری منصوب شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.