خودروی محلول پاش شهرداری در ورودی شهرک آزمایش به دلایل نامعلوم متوقف شد

شهردار منطقه سه تبریز گفت: صبح امروز خودروی محلول پاش شهرداری در ورودی شهرک آزمایش به دلایل نامعلوم متوقف شده و تردد وسایل نقلیه عبوری از اتوبان با مشکل مواجه شد.

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب وحیدکیا با اعلام متوقف شدن عملیات برف زدایی اتوبان شهید کسایی ورودی شهرک آزمایش، اظهار کرد: اکیپ‌های سیار محلول‌پاش معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه از ساعات اولیه صبح امروز، بعد از بارش برف در تمامی مسیرهای مهم سطح حوزه، به ویژه در اتوبان شهید کسایی، برای جلوگیری از انسداد راه و برای ذوب شدن برف، مشغول محل پاشی بودند.

وی اشاره کرد: متاسفانه بعد از مدت کمی از شروع عملیات محلول پاشی در اتوبان شهید کسایی، خودرو محلول پاش شهرداری منطقه توسط ماموران پلیس راه، به دلایل نامعلومی توقیف شد.

وی توضیح داد: بنابراین با توقیف خودرو محلول پاش در ضلع جنوبی اتوبان شهید کسایی در محدوده شهرک آزمایش توسط پلیس راه تبریز-آذرشهر، عملا نیروهای حوزه خدمات منطقه از بازگشایی مسیر ناتوان شده و مسیر مذکور به خاطر لغزندگی با ترافیک سنگینی مواجه شد.

وی بیان کرد: شهرداری منطقه سه بعد از پیگیری‌های متعدد، متاسفانه موفق نشده است خودرو محلول پاش خود را رفع توقیف کرده و نسبت به بازگشایی مسیر از برف باریده شده ساعات اولیه صبح امروز اقدام کند.

وی شهرداری را یکی از ارگان‌های خدمات رسان شهری ذکر کرده و افزود: باید در چنین مواقعی سایر دستگاه‌های خدمات رسان یاریگر شهرداری باشند، تا بتوانیم به شهروندان خدمات مطلوب و و مناسب و به موقع ارائه کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.