نجات چهار مادر باردار از محاصره برف در اهر

رئیس جمعیت هلال احمر اهر گفت: جان چهار مادر باردار در این شهرستان نجات داده شد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، اصغر رسولی اظهار کرد: طی بارش سنگین در شهرستان اهر منطقه  که منجر به مسدود شدن راه‌های روستایی شهرستان اهر شد با حضور به موقع جمعیت هلال احمر در مناطق روستایی که در محاصره برف بودند خوشبختانه جان چهار مادر باردار نجات داده شد.

وی اشاره کرد: در این راستا تیم مرکزی جمعیت هلال احمر اهر با سرپرستی رئیس شعبه از روستاهای افیل-بهل و نقدوز جان چهار مادر باردار را طی عملیات چندین ساعته نجات دادند و به بیمارستان باقرالعلوم این شهرستان تحویل دادند این عملیاتها از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه شروع و تا ساعت ۲۴ همان روز ادامه داشت.

رسولی توضیح داد: از روستای بهل نیز جان پیرمرد ۸۶ ساله که نیاز به دیالیز داشتند نجات داده و به بیمارستان باقرالعلوم اهر انتقال داده شد.

وی همچنین افزود: طی عملیات دیگری جان مادر ۶٠ ساله که ناراحتی قلبی داشت از روستای جالیق اهر نجات داده و به بیمارستان این شهرستان منتقل شد.

رئیس هلال احمر اهر گفت: به علت نبود خودروی دو دیفرانسیل اورژانس تمامی ماموریت‌های مذکور به عهده جمعیت هلال احمر این شهرستان بود که این امر باعث تشدید ماموریت‌ها و سختی دو چندان برای این نیروها شده و از مسئولان امر خواهشمندیم در این خصوص تدابیری اتخاذ کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.