مسعود پزشکیان: مدیریت پسماند در تبریز جان دوباره ای می گیرد 

عصر آزادی آنلاین/ سرویس شهری: نماینده اول مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تغییرات جدید در سازمان مدیریت پسماند این سازمان جانی دوباره می‌گیرد گفت: دیگر زمان دفن پسماند و برخوردهای سنتی با پسماند به پایان رسیده است و باید به این مقوله نگرشی نو و بروز داشته باشیم.
مسعود پزشکیان در خصوص تولید انرژی از پسماند افزود: در هر امری قدم اول، گرفتن تصمیم درست است و در قدم دوم اجرایی کردن آن تصمیم درست، لذا در بحث تبدیل زباله به انرژی باید تمام جوانب و شرایط مسئله را با تحقیقات علمی و کمک گرفتن از مراجع علمی همچون دانشگاه ها بررسی کرد و بعد از آن اقدامات عملی را شروع کرده و وارد مرحله عملیاتی طرح شد.
وی در جریان فعالیت های سازمان مدیریت پسماند قرار گرفت و اضافه کرد: دنیا به صورت مدرن با مقوله پسماند برخورد می کند و ابتدایی ترین قدم در این بحث، تفکیک از مبدا پسماند می‌باشد که تولید کود و انرژی از زباله ها در قدم دوم می باشد بنابراین فرهنگ‌ سازی و آموزش های لازم در امر تفکیک از مبدا بسیار ضروری بوده و باید وقت زیادی صرف این امر شود.
پزشکیان در خاتمه از تلاش‌ها و فعالیت‌های مدیرعامل و کارکنان سازمان مدیریت پسماند تشکر کرده و آمادگی خود در موارد و مشکلات این سازمان را اعلام نمود.
لازم به ذکر است قبل از بازدید از سایت میانی توزین و انتقال پسماند توسط مسعود پزشکیان، یونس فاتح – مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند – نیز با ارائه گزارشی جامع و کامل، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو را در جریان فعالیت ها و طرح های این سازمان قرار داده و برنامه ای را که برای آینده در نظر گرفته شده را ارائه داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.