بازیکن سابق تراکتور: روزی تراکتور با 4 گل پرسپولیس و استقلال را شکست می‌داد

بازیکن سابق تراکتور گفت: من چند ماه قبل به مدیر عامل تیم تراکتور و حتی آقای فیروز‌ کریمی گفتم حاضرم تست بدهم و شرایط جسمی‌ام هم ایده آل است اما نه آقای نظمی و نه آقای فیروز کریمی به حرفم اهمیت ندادند.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، احمد امیر کامدار، بازیکن اسبق تراکتور که جز بازیکنان خوب بومی این تیم بود از وضعیت موجود فوتبال تبریز گلایه کرد و گفت:

من زمانی که با نفت تهران قراردادم به پایان رسید، تقریبا چهار سال است که اینستاگرامم را پاک کردم و خط موبایلم را هم فروختم. حال ازدواج کردم که از حاشیه دور باشم ولی این شرایط عملا به ضرر ما شد. در این فوتبال که خط تلفن عوض کنی یا حساب اینستاگرام نداشته باشی، کلا فوتبالت نابود می‌شود و تفاوتی ندارد که فرد معروفی باشی یا نه. برای مثال جابر انصاری که در استقلال تهران چندین سال بازی کرده بود و بهترین فوتبال را بازی می‌کرد، ولی چون اینستاگرام نداشت هیچ احد الناسی ازش خبر نداشت. من هم که مورد بی‌لطفی مسئولان شهر تبریز قرار گرفتم انگار نه انگار که اصلا بازیکنی به نام احمد کامدار وجود داشته و یا چنین فوتبالیستی در تیم‌های تبریزی مخصوصا تراکتور بازی کرده است. البته هر زمان بازی کردم خداروشکر از خودم راضی بودم چون با تمام وجود برای موفقیت تراکتور و سربلندی تبریز از جان مایه گذاشتم. بنده فرزند این دیارم، رگ ترکی دارم و همیشه به ترک بودنم افتخار کردم و در محله‌ای به نام استاد جعفری(حجتی) بزرگ شدم اما بسیار ناراحتم از مسئولان که فرزند این آب و خاک را از یاد بردند اما از یک موضوع بسیار خوشحالم که هواداران فهیم تراکتور همیشه به بنده حقیر لطف داشتند.

 وی افزود: ما آن فصل که تراکتور بودیم یک سال برایشان در سه جام بازی کردیم و در مجموع ۸۰ میلیون پول گرفتیم. آخر فصل هم که قرارداد داشتیم آقای عباسی مدیر عامل سابق به ما گفت بیا برو گسترش فولاد و با هزار تا بدبختی رضایت نامه گرفتیم. به همین خاطر پیشنهاداتی که از ذوب آهن و فولاد خوزستان داشتم نهایتا آخرش با سیاه جامگان رسول خطیبی به توافق رسیدم.

کامدار با انتقاد از رسول خطیبی اظهار کرد: ناگفته نماند که دو سه سالی واقعا از دست حاج رسول ناراحتم من خیلی بهش احترام قائلم با این همه ناراحتی به ایشون افتخار می‌کنم چرا که اون ترک زبان است و به همه ترک زبانان واقعا ارزش قائل است، سالی که ما تراکتور بودیم نیم فصل اول قهرمان شدیم آخر فصل هم با تونی آن  اتفاقات تلخ افتاد. آن سالی که مسعود شجاعی و اشکان دژاگه به تراکتور پیوستند قرارداد آنها برابر کل پول و بودجه تیم فصل ما بود که بدون ادعا فوتبال بازی می‌کردیم و رضایت هواداران را جلب می‌کردیم اما مسئله دردناک این بود که در دوران ما بودجه کمی را اختصاص می‌دادند و ما برای مسئولان ارزشی نداشتیم. جالب اینکه که بیشتر قرارداد خودمان را هم بدون هیچ گونه حاشیه‌ای در پایان فصل بخشیدیم. دل نا از رفتار عده ای پر است و دلیل این که الان فراموش شده ام، باج ندادن به افرادی است که در این تصمیم گیری‌ها دخیل هستند. روزی رسان خداست و من الان ۳۲ سال سن دارم و به لحاظ جسمی از خیلی از بازیکنان فعلی از آمادگی بالاتری برخوردارم. متاسفانه الان فوتبال تبریز به دست عده‌ ای نابود شده که نتیجه تصمیمات غلط و غیر اصولی است.

وی ادامه داد: برای ورود به فوتبال برخلاف برخی بازیکنان که از رانت و پول استفاده می‌کنند تست دادم و از طرف مربیان انتخاب شدم. حاج رسول خطیبی در گسترش فولاد به من اجازه بازی داد و از آن موقع انتخاب شدم و خاک این فوتبال را خوردم اما نتیجه آن بی‌احترامی به من بوده است.

کامدار خاطرنشان کرد: از وقتی که من پایم را به تبریز گذاشتم فوتبالم نابود شد البته به جز تراکتور که واقعا سکوی پرتاب اکثر فوتبالیست‌هاست اما من وقتی از ذوب آهن به خاطر رسول خطیبی به ماشین‌سازی رفتم، فوتبالم نابود شد به عبارت دیگر نابودم کردند! من رقم قراردادم چندین برابر پایین‌تر بود اما با این حال به ماشین‌سازی آمدم. اما چرا؟؟ چون رگ تبریزی و غیرت تبریزی دارم و هر موقع پول ندادند، فقط سکوت کردم و هرکاری کردند چیزی نگفتم.

 این که در زمین بازی سرت را پایین بندازی و بازی کنی، شرط است نه این که پول بدی به برخی‌ها صدایت کنندبا غیرت ، باغیرت! نه این که بازیکن ۵۰۰میلیونی بیاد ۷ میلیارد درخواست کند و بعد خودش هم با دار و دسته اش جمع کند جلوی ورزشگاه باشگاه تراکتور و تظاهرات ایجاد کند.

جمع کنید به قرآن این فوتبال را  نمیدونم چه بگویم. به چه کسی  بگویم من الان نه دنبال فوتبال شما هستم نه دنبال باشگاه شما. من ۴-۵سال دیگه فوتبالم تمام می‌شود اما الان فلانی ۴۰سالش هست و با او قرارداد می‌بندند!

بازیکن بومی اسبق تراکتور افزود: باید به فوتبالیست‌های بومی ارزش قائل شوند و مهم تلقی شوند و بازیکنان غیر بومی هم که جذب می کنند، استاندارد و باکیفیت باشد نه این بازیکنان فعلی!

الان متاسفانه همه فن پیج هامون مطالب کذب منتشر می کنند و نمی‌دانیم با کدومشان صحبت کنیم با کدومشون چیکار کنیم که حرف دلمان را بزنیم.

من چند ماه قبل به مدیر عامل تیم تراکتور و حتی آقای فیروز‌ کریمی گفتم حاضرم تست بدهم و شرایط جسمی ام هم ایده‌آل است اما نه آقای نظمی و نه آقای فیروز کریمی به حرفم اهمیت دادند و بازیکنان مورد نظر خودشان را جذب کردند که نتیجه آن، وضعیت فعلی تراکتور است که در آستانه سقوط به دسته یک می باشد. به قرآن خسته شدیم و نمی دانیم بی اهمیتی به بازیکنان بومی را چگونه به گوش مردم و مسئولان برسانیم؟ حال دوران ما تمام شد اما به فکر بازیکنان با استعداد فعلی باشید که نیاز به اهمیت ، فرصت و حمایت همه جانبه دارند.

وی اشاره کرد: الان بازیکنانی که در تراکتور هستند، عمدتا علی رغم کیفیت پایین، حتی بعد از کسب نتایج افتضاح حتی از هواداران عذرخواهی هم نمی‌کنند. هوادارانی که در برف و باران و بد‌ترین شرایط، حامی تیم محبوبشان بوده اند اما نسبت به آن ها که مالک واقعی تراکتور هستند هم بی احترامی می‌شود!

متاسفانه همه تیم‌های تبریز وضعیت بحرانی دارند و تراکتور که پر هوادارترین تیم آسیاست، در قعر جدول لیگ برتر است و تیم ماشین‌سازی هم با نتایج ضعیف خود در دسته یک، به احتمال بسیار زیاد سقوط به لیگ دسته دو را تجربه خواهد کرد.

 وی در مورد انتقال تراکتور به مس سونگون اظهارنظر کرد: واقعا این جایگاه در جدول رده بندی شایسته تراکتور و 40میلیون هوادار نیست، زمان ما تراکتور تیم‌های استقلال و پرسپولیس را 4 تا 4 تا می‌زد و باعث خوشحالی هواداران می‌شد اما حالا ناراحتم برای این هواداران دلسوز و عاشق که نمی‌دانند چه بلایی سر تیم آورده‌اند. امیدوارم از این انتقال تراکتور و هواداران بهره‌مند باشند و حداقل با این انتقال خوشحالی در نزد هواداران روز به روز بیشتر و بیشتر شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.