پدیده جدید فوتبال تبریز

آقای گل دور رفت لیگ دسته یک فوتبال کشور از تیم قعرنشین جدول ماشین‌سازی تبریز است.

عصرآزادی آنلاین/فرهاد فرهادپور: تیم فوتبال ماشین‌سازی پیش از بازی هفته پایانی دور رفت لیگ دسته یک ایران برابر شاهین بوشهر، با 5 امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

 تساوی و 11 شکست حاصل تلاش تیمی است که فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال کشور حضور داشت و حالا در لیگ دسته یک کاندیدای سقوط به رده پایین‌تر است.

ماشین‌سازی به دلیل باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش به دلیل شکایت کوتینگهو نتوانستند با بازیکن جدیدی قرارداد ثبت کند و تمامی بازیکنان فصل گذشته هم از این تیم جدا شده و تنها راه سبزپوشان حضور در مسابقات با بازیکنان رده پایه خود بود.

چند ساعت پیش از بازی ماشین‌سازی با شهرداری همدان در هفته نخست و عدم گشودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه،‌بازیکنان تیم‌های امید و جوانان ماشین‌سازی به ورزشگاه یادگار امام(ره) فراخوانده شدند. شکستی 4 بر صفر که شاید به نوعی باخت سنگین‌تر هم می‌توانست باشد، شروع قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان در فصل جدید لیگ یک بود.

ماشین‌سازی با اتکا به جوانان خود هنوز موفق به کسب برد در این مسابقات نشده، اما بعضی نتایج این تیم امید به این بازیکنان جوانان را افزایش داده است.

تساوی در کرمان برابر مس مدعی صعود، شکست با حداقل اختلاف در انزلی مقابل ملوان صدرنشین. روز گذشته هم ماشین‌سازی برابر آرمان گهر سیرجان تیم چهارم جدول که خود یکی دیگر از مدعیان است در حالی به تساوی رضایت داد که تا دقیقه 90 با نتیجه دو بر یک پیش بود.

از نکات قابل مثبت تیم ماشین‌سازی در این فصل درخشش چند بازیکن جوان این تیم است که در راس آنها می‌توان به امیر شهیم اشاره کرد.

شهیم روز گذشته زننده هر دو گل تیمش برابر ماشین‌سازی بود تا مجموع گل‌های زده خود را به عدد 7 رسانده و در صدر جدول گلزنان لیگ یک قرار گیرد.

وی در این فصل 3 پنالتی هم برای تیم خود گرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.