با امضای یک تفاهم نامه همکاری؛ دانشگاه شهید مدنی به یاری سازمان مدیریت پسماند آمد

عصر آزادی آنلاین/ سرویس شهری: با امضای تفاهم نامه همکاری مابین سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز و دانشگاه تربيت معلم شهید مدنی آذربایجان، این دانشگاه برای کمک به مدیریت پسماندهای تبریز اعلام آمادگی کرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند های شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: در راستای پیشبرد اهداف سازمانی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های جوانان فرهیخته و دانشگاهی سازمان مدیریت پسماند قدم به عقد تفاهم نامه با مراکز علمی برداشته است که یکی از این مراکز دانشگاه شهید مدنی آذربایجان می باشد.
یونس فاتح افزود: برای علمی کردن مراحل مدیریت پسماند، تسریع در این مراحل، کاهش دفن پسماند و تولید انرژی و کود از پسماندها، سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز اقدام به عقد تفاهم‌ نامه‌های همکاری با مراکز علمی، دانشگاهها و پارک علم و فناوری استان کرده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نیز درباره این تفاهم نامه همکاری گفت: با اندیشه عالمانه و آگاهانه مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند جلسات متعددی درباره همکاری دانشگاه شهید مدنی و سازمان مدیریت پسماند تشکیل شد و ماه عسل این جلسات به امضاء تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه شهید مدنی و سازمان مدیریت پسماند انجامید.
علی عجمی افزود: برنامه ریزی برای بهره وری بهتر از پسماندهای تر یکی از هدف های اصلی دانشگاه شهید بهشتی است و در این مورد با مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند به نتایج خوبی دست یافته ایم.

لازم به ذکر است مدت زمان این تفاهم نامه سه سال می‌باشد که در صورت تمایل طرفین، قابل افزایش است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.