گردنه‌های آذربایجان‌شرقی کولاک است

 معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: با وجود آغاز بارش برف از روز گذشته، راه‌های اصلی، فرعی و شریانی استان باز بوده، ولی در گردنه ها کولاک در جریان است.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، غلامرضا رسول زاده اظهار کرد: با توجه به وجود کولاک در مناطق کوهستانی و گردنه ها، دید رانندگان کاهش یافته است، بنابراین رانندگان برای تردد در این مناطق باید با سرعت مطمئن رانندگی و خودرو خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

وی افزود: با تلاش راهداران تا ظهر روز گذشته تمامی راه های روستایی استان باز شده بود، اما با شروع بارش برف از بعد از ظهر جمعه، حدود ۲۰ راه روستایی در شهرستان های اهر، مرند، هشترود، چاراویماق و بستان آباد بسته شده است.

رسول زاده ادامه داد: هم اکنون گروه های راهداری با استفاده از امکانات و تجهیزات لازم در راه های اصلی، شریانی و فرعی استان مستقر شده و در حال برف روبی و نمک پاشی راه ها هستند و تلاش راهداران برای بازگشایی راه های روستایی ادامه دارد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: با توجه به لغزنده بودن جاده های استان به ویژه در مناطق کوهستانی، رانندگان از تردد غیرضروری خودداری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.